  • 21. Data: 2009-10-17 12:11:16
    Temat: Re: Nikon DDs filmik
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jacek_P" napisał
    > Na naszych oczach wywalił się do góry nogami cały świat. Ten postęp jaki
    > umożliwiły coraz szybsze komputery i coraz bardziej wyrafinowane
    > technologie
    > taniejące z roku na rok jest niesamowity.

    Fizyka ciala stalego. Znacznie efektywniejsza niz fizyka wysokich
    energii, znacznie od niej tansza, znacznie bardziej praktyczna,
    znacznie mniej halasliwa.
    -------------------------

    Nie mam pojęcia o czym mówisz, ale mam wrażenie, że mi nie ubliżasz więc
    spierać się nie będę ; )

    adam

  • 22. Data: 2009-10-17 19:55:00
    Od: Les <s...@p...fm>

    UFF! Jak to dobrze, że pozbyłem się całej torby Pentaconów, mieszka i
    innych staroci!

    Teraz złoże to na procent i już za 347 lat będę miał na ten aparat :-)

    Pozdrawiam
    Les

  • 23. Data: 2009-10-17 20:58:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:
    > kolejnym wynalazkiem będzie dostęp do nowych źródeł energi - ale to 30
    > lat ;)

    Tylko nic to nie zmieni w naszym życiu poza (może) potanieniem energii.
    Ja osobiście nie czuję żadnego deficytu tejże, a co najwyżej wyrzuty
    sumienia z kretyńskiego marnowania niewielkich zasobów kopalin.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2009-10-17 21:00:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    CeZ__134 pisze:
    > Szkoda tylko, ze te czasy nie sa dla zwyklego zjadacza chleba ....

    Sorry, ale właśnie jak nigdy dotąd, są.
    Za dwa-trzy lata za trzy koła każdy sobie takie kupi. Dziś za tę kasę
    można sobie kupić prawie hd kamerę wymiatającą każdą amatorską
    konstrukcję jeszcze sprzed roku.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /człowiek na zdjęciu powinien być uśmiechnięty/

  • 25. Data: 2009-10-17 21:07:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gil pisze:
    > Guzik. Mój dzidek co był skromnym rzemiślnikiem mógł sobie po 15 latach pracy
    > kupic duży plac pod miastem przed wojną.

    Zupełnie jak dziś :)

    > Nic z tego nie masz prócz tego, że hodują cię jak wieprzka w twoim mieszkaniu
    > z full res TV i domowym audio. Wolności jest coraz mniej.

    Oj, nigdy jeszcze w historii ludzkości nie było tyle wolności, czy to w
    sensie dosłownym, czy braku ograniczeń niezależnych od człowieka, czy
    wyboru... no właśnie, ten wybór sprawia, że sporo ludzi nie potrafi
    logicznie funkcjonować i samoogranicza się słuchając machiny
    konsumpcyjnej. Ale to ich problem.

    Czasy są piękne - robię, co chcę, nie muszę się przed nikim tłumaczyć z
    certyfikatów, mogę pracować i odpoczywać kiedy chcę i gdzie chcę, mogę
    zarabiać albo się opieprzać wedle priorytetów. Mogę mieć w cenie
    komputera środowisko do tworzenia zawodowych produkcji audio, video,
    mogę mieć za darmo tyle wiedzy, ile nigdy nie zgromadzono w żadnej
    bibliotece...

    Jedyna troska na dobrą sprawę, to tryumf głupoty wśród większości ludzi,
    którzy z własnej woli tracą tak wiele.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 26. Data: 2009-10-17 21:10:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Takim, można by powiedzieć: "klasycznym" przykładem, była próba
    > implementacji prawa Shannona-Kotielnikowa/Nyquuista do sygnału
    > modemowego, a raczej interpretacji "limitów" (tego sygnału).

    Tak przy okazji - dwa razy szczęka mi opadła: dawno temu, gdy usłyszałem
    o mp3 i niedawno, gdy usłyszałem o... mp4, a ściślej, strumień 32kbps
    zrobiony nero. A to trochę ponad połowa tego, co mógł modem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/

  • 27. Data: 2009-10-17 21:12:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Les pisze:
    > Teraz złoże to na procent i już za 347 lat będę miał na ten aparat :-)

    Canon 1000 kosztuje 1600zł. To cienka pensja, jedna. Pięć lat temu za
    taki sprzęt dałaby się pociąć kupa fotografów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /sukces w życiu? - znaleźć stałą przyjemność, do której jest z czego
    dopłacać/

  • 28. Data: 2009-10-17 22:10:25
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > usłyszałem o mp3 i niedawno, gdy usłyszałem o... mp4, a ściślej,
    > strumień 32kbps zrobiony nero. A to trochę ponad połowa tego, co mógł

    Ale co mp4? Chodzi o video mp4/avc/h264 czy o audio w aac?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 29. Data: 2009-10-17 22:29:55
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    >Canon 1000 kosztuje 1600z?. To cienka pensja, jedna. Pi?? lat temu za
    >taki sprz?t da?aby si? poci?? kupa fotografów.

    I jakiej jakosci obraz produkuje ! Bardzo fajny korpus.

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.

  • 30. Data: 2009-10-17 22:33:09
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witam !

    >Za 3-5 lat b?d? dost?pne w entry-level i nie b?dziesz chcia? nawet
    >spojrze? na te koszmarne szumy i marne iso 100 000. :P

    Pewnie tak... A moze byc tak, ze fotografia 2D przejdzie
    kiedys do lamusa na rzecz 3D ;)

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.