  • 31. Data: 2009-10-18 08:47:56
    Temat: Re: Nikon DDs filmik
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Ale co mp4? Chodzi o video mp4/avc/h264 czy o audio w aac?

    AAC
    http://www.nero.com/plk/technologies-aac-codec.html

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 32. Data: 2009-10-18 11:25:31
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Janko Muzykant wrote:

    > AAC
    > http://www.nero.com/plk/technologies-aac-codec.html

    Już myślałem, że cały stream AV/Mp4 leciał w 32kbps - to byłoby coś ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 33. Data: 2009-10-18 11:34:46
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Janko Muzykant wrote:

    > Canon 1000 kosztuje 1600zł. To cienka pensja, jedna. Pięć lat temu za
    > taki sprzęt dałaby się pociąć kupa fotografów.

    Pięć lat temu jakbyś dał komuś taka wydmuszkę to by chyba załamał się,
    jednak degradacja jakości wykonania jest bardziej akceptowalna ewolucyjnie
    :)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 34. Data: 2009-10-18 12:13:37
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Pięć lat temu jakbyś dał komuś taka wydmuszkę to by chyba załamał się,
    > jednak degradacja jakości wykonania jest bardziej akceptowalna
    > ewolucyjnie :)

    Przy 10 tys. dolarów 200 dolarów w jedną lub w drugą stronę nie robi
    różnicy. Przy 1000 dolarów to jest poważna różnica, przy 500 dolarach
    kolosalna. Materiały kosztują niestety. Jeśli ktoś wysupła 500 dolarów
    na aparat, to może nie wysupłać jednak tych 200 dodatkowych.

    wer

  • 35. Data: 2009-10-18 13:12:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Pięć lat temu jakbyś dał komuś taka wydmuszkę to by chyba załamał się,
    > jednak degradacja jakości wykonania jest bardziej akceptowalna
    > ewolucyjnie :)

    Część się załamuje i mówi, że się nie da, część zaczyna tworzyć
    wymiatające jakością produkcje filmowe czymś, co jest chyba najbardziej
    niewygodną kamerą filmową w historii czyli 5dII.
    Nie zawsze wygląd jest najważniejszy.
    I nie każdy facet ma 100% faceta w sobie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chcesz zrobić coś dla innych? - zrób coś dla siebie/

  • 36. Data: 2009-10-18 13:14:38
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <bofh> napisał

> [...]
    > kolosalna. Materiały kosztują niestety. Jeśli ktoś wysupła 500 dolarów na
    > aparat, to może nie wysupłać jednak tych 200 dodatkowych.

    I po co pakować pieniądze w lepsze materiały jak dzisiaj zakłada się, że
    nawet najmniej wymagający user za rok, dwa, trzy lata będzie chciał nową
    zabawkę.
    Teraz już nie ma sensu pakować szmalu w pancerne konstrukcje - przynajmniej
    na tych półkach co leży wspomniany Canon i nawet nieco wyższe numery.

    adam

  • 37. Data: 2009-10-18 14:30:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Oct 2009 21:35:31 +0200, Jan Rudziński wrote:

    >A nie jest tak, że obecnie implementuje się osiągnięcia fizyki ciała
    >stałego z lat 70., a nowych nie ma ?

    W latach 70-tych byl zasadniczo pewien zastoj.
    Owszem, wdrazalo sie to wszystko w zycie, ale wiadomo bylo ze granica
    wykonawstwa ukladow scalonych to ok 1um, bo swiatlo wiecej nie pozwoli
    [a dzis przewidujemy 10nm], ze predkosc procesorow bedzie rzedu 10MHz,
    wiecej o tylko strasznie drogie na arsenku galu. LCD juz byly, LED tez
    - oczywiscie LCD tylko w niewielkim wymiarze.
    Kamery polprzewodnikowe byly juz w zasadzie wdrazane.

    J.

  • 38. Data: 2009-10-18 23:39:41
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Tylko nic to nie zmieni w naszym życiu poza (może) potanieniem
    > energii. Ja osobiście nie czuję żadnego deficytu tejże, a co najwyżej
    > wyrzuty sumienia z kretyńskiego marnowania niewielkich zasobów
    > kopalin.

    zmieni układ sił
    dziś władze ma ten kto ma energię

    jeśli energia będzie powszechna - nie będzie stanowić wartości

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 39. Data: 2009-10-19 07:51:24
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    zkruk [Lodz] napisal:
    > zmieni układ sił
    > dziś władze ma ten kto ma energię
    > jeśli energia będzie powszechna - nie będzie stanowić wartości

    Ehm, a dlaczego mialaby byc powszechna? Ten kto rzadzi zrodlami
    energii bedzie dalej rzadzil zrodlami energii: tylko jej forma
    sie zmieni. Teraz nawet jak sobie obsadzisz pole rzepakiem
    i wycisniesz z niego olej, to mozesz go zjesc, ale nie wolno
    ci go bez akcyzy wlac nawet do baku wlasnego samochodu, bo
    panstwo przypisze ci atrybut przestepcy: znaczy sie cwaniaka,
    ktory nie pozwolil sie okrasc :)

    A nowe zrodla energii, to majaczace sie na horyzoncie, nie wygladaja
    na tanie w budowie. ITER-a nie ustawisz sobie w ogrodku ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek