-
Data: 2009-08-10 15:50:07
Temat: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
Od: "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> A chciałbyś mieć np. samochód, o którym sam producent przyznaje, że pewną
> kluczową część np. przewody hamulcowe, wykonał z materiału o
> niewystarczającej
> wytrzymałości? Przecież jest sprawny, jeździ (jeszcze...) ;)
>
> Samo prawdopodobieństwo usterki jest już wadą. Obniża wartość przedmiotu,
> (np. przy odsprzedaży). Podwyższa ryzyko (choćby to było tylko ryzyko
> niezrobienia zdjęć na wakacjach, a nie jak wyżej - ryzyko śmierci).
> A jeśli padnie po okresie gwarancji, to trzymasz rękę w nocniku.
>
> --
> Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
> z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
> gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Własnie w tym rzecz. Nie rozumiem toku rozumowania Santana !
Jeśli firma Nikon
tutaj:http://nikoneurope-pl.custhelp.com/app/answers
/detail/a_id/44581/c/241/r_id/127724
napisała :
"Chociaż Nikon podejmuje wszelkie środki w celu zapewnienia wysokiej jakości
produktów do fotografii cyfrowej , to niedawno dotarła do nas informacja ,
że w niektórych aparatach
Nikon D 5000 element elektroniczny odpowiedzialny za zasilanie aparatu nie
spełnia normy fabrycznej , co czasami powoduje że aparat nie włącza się i
uniemożliwia to dalsze działanie.
Jak zidentyfikować ten problem
Aparat nie może być eksploatowany , gdy przełącznik zasilania jest włączony.
Dzieje się tak , zarówno w przypadku gdy aparat jest zasilany poprzez w
pełni naładowany akumulator jak i w przypadku zasilania poprzez Power
Connector EP-5 oraz zasilacz EH-5a. "
to ja to roumiem, że sprzedają produkt, w którym może wystąpić uzserka,
której przyczyna leży po stronie Nikona.
Dalej
:http://nikoneurope-pl.custhelp.com/app/answers/deta
il/a_id/44673/related/1/c/241/r_id/127724
W przypadku wystąpienia tej usterki lub chęci zapobieżenia jej wystąpienia
ja , jako użytkownik mam im (Nikonowi) wysłać aparat (za który już
zapłaciłem) na SWÓJ koszt aby go serwisowali.
Czy to jest w porządku ? Czy tak postepuje firma, która jest znana i cenioną
marką.
Nie chodzi mi o zwrot urządzenia, nie chodzi mi o całą otoczke prawną i ten
"bełkot" prawno/marketingowy a tylko o odrobinę uczciwości wobec mnie jako
klienta abym mógł bez przeszkód cieszyć się z urządzenia, które kupiłem.
pozdrawiam Gatar
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.09 15:51 awygo
- 10.08.09 15:58 XX YY
- 10.08.09 16:09 awygo
- 10.08.09 16:19 awygo
- 10.08.09 16:36 Marcin 'Cooler' Kuliński
- 10.08.09 16:41 XX YY
- 10.08.09 16:47 Dariusz Gasior
- 11.08.09 00:54 Santana
- 11.08.09 09:24 Jakub Witkowski
- 11.08.09 10:36 Marek Dyjor
- 12.08.09 14:48 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- Trochę NTG - Vegas Pro
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Karta dźwiękowa stereo
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=