eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon D5000 wada fabryczna.Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "awygo" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Date: Mon, 10 Aug 2009 17:32:47 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <h5pej8$bor$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h5mkh2$miq$1@news.wp.pl> <h5mo1h$pk9$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mpjm$t86$1@news.onet.pl> <h5mv0t$rnv$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mvdi$9p9$1@news.onet.pl> <h5n07j$506$1@inews.gazeta.pl>
    <4a7f0732$1@news.home.net.pl> <h5n1mc$bv3$1@inews.gazeta.pl>
    <h5n614$4s2$1@inews.gazeta.pl> <h5n935$ke2$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@z...router> <h5of9s$orh$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: evdo-78-30-66-171.subscribers.sferia.net
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1249918377 12059 78.30.66.171 (10 Aug 2009 15:32:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Aug 2009 15:32:57 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-User: awygo
    X-Antivirus: avast! (VPS 090810-0, 2009-08-10), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:820474
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:ios4l6-shk.ln1@ziutka.router...

    > Ale nadal w mojej ocenie nie jest to znacząca niedogodność.

    Nie chodzi o niedogodność, a o niezgodność z umową. O takowej można mówić
    nawet wtedy, gdy sprzęt nie posiada cech, o których sprzedawca lub producent
    zapewniał choćby w reklamach.
    Jeżeli producent oficjalnie oświadcza, że w tym konkretnym egzemplarzu jakiś
    element nie spełnia określonych norm, to nawet nie ma o czym dyskutować:
    towar jest niezgodny z umową.
    O tym, jak usunąć tę niezgodność decyduje klient. Teoretycznie ma prawo
    żądać wymiany lub naprawy. Sprzedawcy zwykle w takiej sytuacji bronią się
    przed wymianą. Sprawa trafia do sądu, który z reguły orzeka, że wymiana
    byłaby dla sprzedawcy zbyt dużym obciążeniem finansowym i zabawka wędruje do
    serwisu.
    Odstąpić od umowy można tylko wtedy, gdy naprawa lub wymiana jest
    niemożliwa.
    Ćwiczyłem to w maju, gdy zażądałem wymiany aparatu z powodu BF. Trwało to 2
    miesiące, ale się udało.
    Radzę zwrócić się do właściwego względem miejsca zamieszkania Rzecznika
    Konsumentów. Nie do Federacji Konsumentów!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: