    From: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Date: Mon, 10 Aug 2009 16:58:28 +0200

    Użytkownik "awygo" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h5nn8j$lf1$1@inews.gazeta.pl...

    > Niestety nie.
    > Ale Łukasz napisał, że wszystkie egzemplarze miały wadę fabryczną.
    > Rozumiem więc, że Jego też. A to już jest niezgodność towaru z umową.

    Chyba nie do konca. Lukasz napisal, ze wszystkie egzemplarze byly podejrzane
    o istnienie wady fabrycznej, innymi slowy Nikon formuluje to nastepujaco:
    "Z przykrością informujemy, że D5000 o podanym numerze seryjnym może być
    dotknięty problemem i w związku z tym zalecamy przesłanie aparatu do
    naprawy. Proszę klinkąć tutaj aby znaleźć adres najbliższego serwisu
    Nikona". Moze byc, nie znaczy, ze "jest".
    Zalozmy jednak, ze juz samo podejrzenie potraktujemy jako niezgodnosc towaru
    z umowa, niestety nie daje to jeszcze podstaw do domagania sie zwrotu
    gotowki, co najwyzej wymiany sprzetu. W takiej sytuacji jednak sklep pewnie
    powola sie na nadmiernosc kosztow przy wymianie towaru i spokojnie odesle
    sprzet do serwisu, serwis usunie usterke i sklep odda aparat. Jedynie co to
    mozna zazadac, aby odpowiedz sklepu nastapila w formie pisemnej przez list
    polecony odeslany na nasz adres - wowczas istnieje szansa, ze sklep nie
    wywiaze sie z 14-dniowego terminu dostarczenia odpowiedzi (dostarczenia! nie
    wyslania) i "automatycznie" zaakceptuje nasze zadanie. Jednakze naszym
    zadaniem nie moze byc od razu zwrot gotowki.

    Pozdrawiam
    Darek

    4320 (20090809) __________