eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon D5000 wada fabryczna.Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Santana" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Date: Mon, 10 Aug 2009 11:26:10 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <h5onu1$c63$1@news.interia.pl>
    References: <h5mkh2$miq$1@news.wp.pl> <h5mo1h$pk9$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mpjm$t86$1@news.onet.pl> <h5mv0t$rnv$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mvdi$9p9$1@news.onet.pl> <h5n07j$506$1@inews.gazeta.pl>
    <h5n1r3$fi8$1@news.onet.pl>
    <8...@r...googlegroups.com>
    <h5nbee$1eg$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@v...googlegroups.com>
    <h5ncg1$r4e$1@news.interia.pl> <h5nfr7$n6o$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079022205.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1249895169 12483 89.79.22.205 (10 Aug 2009 09:06:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Aug 2009 09:06:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    In-Reply-To: <h5nfr7$n6o$1@inews.gazeta.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: santana % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:820413
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
    w wiadomości news:h5nfr7$n6o$1@inews.gazeta.pl...
    > Santana pisze:
    >
    >>> Nie wiem jak w jest w UE, ale w Polsce możesz zwrócić nieużywany towar
    >>> do 10 dni, pod warunkiem, że kupiłeś go przez internet, jeśli osobiście
    >>> w sklepie to zapomnij.
    >>
    >> z pewnoscia nie jest tak jak piszesz.
    >>
    >> Z pewnością pieprzysz jak zwykle. Podaj konkretne przykłady zwrotu towaru
    >> bez konkretnego powodu. Myśle że nie będziesz potrafił podać takich
    >> przykładów i, tak jam masz to w zwyczaju, schowasz ogon pod siebie i już
    >> się w tym wątku nie odezwiesz :)
    >
    > Kupując przez Internet *masz prawo* odesłać zakupiony towar (w stanie
    > nienaruszonym) przed upływem 10 dni, bez podania powodu, a sklep *musi*
    > zwrócić pieniądze. Co więcej, każdy sklep internetowy ma obowiązek o
    > takiej możliwości powiadamiać swoich klientów.

    Od początku mowa jest o sprzedaży "stacjonarnej" więc Twoje nawiązanie do
    sprzedaży internetowej jest mocno nietrafione :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: