  • Data: 2010-08-30 11:05:42
    Temat: Re: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c77b413$0$27034$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?

    > Czyli też model na F :-)
    > Kupujecie badziewie i się potem dziwicie że się psuje.

    > Jest zasadnicza różnica pomiędzy wszystko MOŻE się zepsuć
    > a wszystko się psuje.
    >
    > Ja mam już trzeci rok 2004 hondę accord i nie miałem ANI JEDNEJ
    > usterki uniemożliwiającej jazdę.

    Ja przez pięć (2004-2009) lat primerą '95 i nie miałem ANI JEDNEJ usterki
    uniemożliwiającej jazdę. Ba! Ładą 2106 przez osiem lat (1998-2006) - również!
    W tym świetle twoja honda jeszcze niewiele pokazała, nie?

    Bo to jest IMHO bardziej właściwość posiadacza (który w porę wykryje,
    usłyszy, poprawi, skontroluje...) niż samochodu...