  • Data: 2010-08-31 09:28:02
    Temat: Re: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo to jest IMHO bardziej właściwość posiadacza (który w porę wykryje,
    > usłyszy, poprawi, skontroluje...) niż samochodu...

    masz racje. Ja tez czesto slucham co auto do mnie mowi. Pozwala to wykryc
    wiele usterek we wczesnym stadium. Oderwanie sie lewarka zmiany biegow bylo
    nie do wykrycia bo stalo sie to nagle. Nie bylo wczesniej ani oznaki takiego
    stanu. Pod swiatalmi gdy wrzucalem jedynke poczulem, ze wchodzi jakos tak
    bardzo "elastycznie" a nie tak sztywno jak zwykle. II bieg wszedł
    identycznie. Przy probie włączenia III zostało na luzie

    Icek