  • 1. Data: 2010-11-25 21:20:51
    Temat: Niezawodny Diesel
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Witam!
    Panowie i Panie, co byscie polecali, niezawodnego, oszczednego co pojedzie
    na opale, roslinnym etc. Myslalem o jakis starszych Toyotach, ale jak patrze
    na ceny np. T Cariny z lat 90 na mobile.de jestem lekko przerazony...
    W biedronce olej slonecznikowy tanszy od ropy na stacji!!

    st.

  • 2. Data: 2010-11-25 21:21:54
    Temat: Re: Niezawodny Diesel
    Od: "adi" <a...@g...com>

    mercedes 124 2.0 D i wszystko w tym temacie :)

  • 3. Data: 2010-11-25 21:41:15
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > przerazony...
    > W biedronce olej slonecznikowy tanszy od ropy na stacji!!

    Czesc samochodow z silnikiem SDI byla przystosowania do Biodiesla. moj
    kolega mial polo kombi 2001 SDI i na wlewie byla fabryczna wklejka ze mozna
    stosowac Biodiesel. Ale to sie nie tyczylo wszystkich egzemplazy.

    Tak jak kolega napisal, Mercedes napewno przejezdzi wszystko, ale spalanie
    bedzie adekwatne do wagi samochodu :P

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-11-25 23:26:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    adi napisał(a):
    > mercedes 124 2.0 D i wszystko w tym temacie :)
    W środowisku taryfiarzy to 2,5 i chyba TD :)
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-11-25 23:28:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-25 21:20, stabillo pisze:
> [...]
    > na ceny np. T Cariny z lat 90 na mobile.de jestem lekko przerazony...
    > W biedronce olej slonecznikowy tanszy od ropy na stacji!!

    XUD9 od PSA znosi wszystko.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2010-11-26 04:06:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    > Czesc samochodow z silnikiem SDI byla przystosowania do
    > Biodiesla. moj kolega mial polo kombi 2001 SDI i na wlewie byla
    > fabryczna wklejka ze mozna stosowac Biodiesel. Ale to sie nie
    > tyczylo wszystkich egzemplazy.

    Biodiesel to nie olej spozywczy !

    J.

  • 7. Data: 2010-11-26 07:33:27
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    a 1.9 DW8 ?PSA

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:icmnv5$m1e$2@news.dialog.net.pl...

  • 8. Data: 2010-11-26 08:56:32
    Od: Wangog <W...@g...pl>

    C klasa CDI

    Wangog

  • 9. Data: 2010-11-26 09:03:16
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > na ceny np. T Cariny z lat 90 na mobile.de jestem lekko przerazony...
    > W biedronce olej slonecznikowy tanszy od ropy na stacji!!

    Golf MK2 1,6D silnik o oznaczeniu JP. Miałem, lałem wszystko od ropy,
    przez barszcz po biedronkową promocję. Spalił wszystko, choć na zimę to
    byś musiał mieć jakiś podgrzewacz oleju w zbiorniku i na filtrze, bo
    będzie kicha bez tego w niskich temperaturach

  • 10. Data: 2010-11-26 09:21:19
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 21:20:51 +0100, stabillo napisał(a):

    > Panowie i Panie, co byscie polecali, niezawodnego, oszczednego co pojedzie
    > na opale, roslinnym etc.

    Tysiące użytkowników Golfów II/1.6D nie może się mylić ;)
    Mercedesa W123/124 już chyba nie znajdziesz w akceptowalnym stanie
    technicznym.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.