  • 11. Data: 2010-11-26 09:40:04
    Temat: Re: Niezawodny Diesel
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Krzysztof 45* w wiadomości news:icmnqp$c7k$1@news.vectranet.pl napisał(a):
    > W środowisku taryfiarzy to 2,5 i chyba TD :)

    Że niby W124 kombi jest lepszy od sedana? Ciekawe :)

    Pozdr

  • 12. Data: 2010-11-26 15:25:39
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Przembo napisał(a):
    > Że niby W124 kombi jest lepszy od sedana? Ciekawe :)
    A 2,0D i 2,5TD to to samo? Ciekawe
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2010-11-26 15:37:26
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Krzysztof 45* w wiadomości news:icog15$i7h$1@news.vectranet.pl napisał(a):
    > A 2,0D i 2,5TD to to samo? Ciekawe

    Masz racje, to nie to samo. Aby być precyzyjnym mówisz o W124 2.0D i S124
    2.5D, ja po prostu nie widze zależności między rodzajem nadwozia, a
    "wszystkopalnościa" silnika :)

    Pozdr

  • 14. Data: 2010-11-26 15:44:43
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Golf MK2 1,6D silnik o oznaczeniu JP. Miałem, lałem wszystko od ropy,
    > przez barszcz po biedronkową promocję. Spalił wszystko,

    :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2010-11-26 18:20:29
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Przembo napisał(a):
    > ja po prostu nie widze zależności między rodzajem nadwozia, a
    > "wszystkopalnościa" silnika :)
    Ale to Ty wyskoczyłeś z rodzajem nadwozia.
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2010-11-26 18:35:03
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Krzysztof 45* w wiadomości news:icoq8u$7mn$2@news.vectranet.pl napisał(a):
    > Ale to Ty wyskoczyłeś z rodzajem nadwozia.

    Ja nie wpisałem literki T przy D, ja tylko ją zinterpretowałem.

    Pozdr

    PS. Wpadłeś w pułapke Mercedesa i tyle :)

  • 17. Data: 2010-11-26 18:40:56
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Kamil 'Model' napisał(a):
    > Golf MK2 1,6D silnik o oznaczeniu JP. Miałem, lałem wszystko od ropy,
    > przez barszcz po biedronkową promocję. Spalił wszystko, choć na zimę to
    > byś musiał mieć jakiś podgrzewacz oleju w zbiorniku i na filtrze, bo
    > będzie kicha bez tego w niskich temperaturach
    To samo moge powiedzieć o 1,6D z Kadetta z 93r :)
    A na opale lepiej odpalał przy -20 i latał, niż na szczynach pod
    tytułem tfu verva :D
    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2010-11-26 18:53:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Przembo napisał(a):
    > PS. Wpadłeś w pułapke Mercedesa i tyle :)
    :)
    ps
    Dawno temu bujałem się trochę nie moim sedanem 123 ale 3,0D po prostu
    bajka, i zauroczyłem się w tych autach.
    Zbierając info o tych modelach utkwiło mi że 2,5T :) jest najlepszy i
    najodporniejszy w klasie :)
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2010-11-26 19:30:04
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    stabillo pisze:
    > Witam!
    > Panowie i Panie, co byscie polecali, niezawodnego, oszczednego co pojedzie
    > na opale, roslinnym etc. Myslalem o jakis starszych Toyotach, ale jak patrze
    > na ceny np. T Cariny z lat 90 na mobile.de jestem lekko przerazony...
    > W biedronce olej slonecznikowy tanszy od ropy na stacji!!
    >
    > st.

    citroen C15d. Brzydki, ale moze jakąś Xsrę znajdziesz z tym samym
    silnikiem. Precyzując, ja swoją C15 jeździłem na starym pofrytkowym
    (przefiltrowanym) oleju jadalnym. (najczęsciej jednak ze znaczną
    domieszką prawdziwego ON)

    ToMasz

  • 20. Data: 2010-11-26 20:49:47
    Od: "maciek" <m...@g...com>

    > To samo moge powiedzieć o 1,6D z Kadetta z 93r :)

    Nie to, żebym był uszczypliwy, ale to już astra musiałabyć i 1.7:) Albo był
    kadett z wcześniejszej dekady.

    > A na opale lepiej odpalał przy -20 i latał, niż na szczynach pod tytułem
    > tfu verva :D

    Racja.

    --
    Zdravim