  • 1. Data: 2010-11-25 20:16:26
    Temat: Ile kosztuje możliwość wrzucania wstecznego?
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Od jakiegoś czasu mam coraz większe trudności z wrzuceniem wstecznego w 11-
    letniej Hondzie CR-V. Drążek przesuwa się jakby do połowy, potem coś blokuje
    ruch i bieg nie wskakuje. Zauważyłem, że czasem pomaga puszczenie hamulca,
    czasem wrzucenie I biegu, a potem dopiero wstecznego, ale coraz częściej nic
    nie pomaga i kończy się na kilku próbach zanim zadziała. Z tyłu musi to
    nieźle wyglądać, jak światło cofania miga i pewnie też wkurza czekających za
    mną aż zaparkuję. Co może być tego przyczyną i ile mogłoby kosztować
    usunięcie tej "funkcji"?
    Aha, na początku lipca wymieniłem na nową pompę sprzęgła, bo się
    rozszczelniła. Może ma to jakiś związek?

  • 2. Data: 2010-11-25 22:04:09
    Temat: Re: Ile kosztuje możliwość wrzucania wstecznego?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > usunięcie tej "funkcji"?
    > Aha, na początku lipca wymieniłem na nową pompę sprzęgła, bo się
    > rozszczelniła. Może ma to jakiś związek?

    Obstawilbym synchronizator, ale moze byc np gdzies luz na wodzikach ze to
    niedokladnie dziala (nie wiem jak w Hondzie to jest skonstruowane).
    Choc np w seatach kiedys konczoncze sie sprzeglo sie tym objawialo ze np
    wsteczy za kazdym razem ze zgrzytem wchodzil.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-11-30 00:43:04
    Od: qba <l...@o...pldupa>

    W dniu 2010-11-25 22:04, Adam Szewczak pisze:
    > Obstawilbym synchronizator,

    wstecznego? :D