eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Niezawodny Diesel
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 30

  • 21. Data: 2010-11-26 20:59:06
    Temat: Re: Niezawodny Diesel
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    maciek napisał(a):
    > Nie to, żebym był uszczypliwy, ale to już astra musiałabyć i 1.7:) Albo
    > był kadett z wcześniejszej dekady.
    Kadett E :)
    http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/kadet
    t/e-combo-1.6-d-54km.html
    --
    Krzysiek


  • 22. Data: 2010-11-26 21:01:58
    Temat: Re: Niezawodny Diesel
    Od: "maciek" <m...@g...com>

    > Kadett E :)
    > http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/kadet
    t/e-combo-1.6-d-54km.html

    zgadza się Krzyśku, ale produkcję tego silnika zakończyli bodajże '89 albo
    90 a samego kadetta w '91. Potem już tylko astma.

    --
    Maciek


  • 23. Data: 2010-11-26 21:07:46
    Temat: Re: Niezawodny Diesel
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-26 18:53, Krzysztof 45 pisze:
    > Przembo napisał(a):
    >> PS. Wpadłeś w pułapke Mercedesa i tyle :)
    > :)
    > ps
    > Dawno temu bujałem się trochę nie moim sedanem 123 ale 3,0D po prostu
    > bajka, i zauroczyłem się w tych autach.
    > Zbierając info o tych modelach utkwiło mi że 2,5T :) jest najlepszy i
    > najodporniejszy w klasie :)

    Kolego - zauważ, iż mercedes oznacza literką T rodzaj nadwozia - więc
    250TD to samochód z silnikiem diesla i nadwoziem kombi.
    Dziwi mnie, skoro jeździłeś mietkiem to powinieneś to wiedzieć.

    T - tourist !!!!!

    Pozdrawiam !


  • 24. Data: 2010-11-26 21:10:45
    Temat: Re: Niezawodny Diesel
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    maciek napisał(a):
    > zgadza się Krzyśku, ale produkcję tego silnika zakończyli bodajże '89
    > albo 90 a samego kadetta w '91. Potem już tylko astma.
    Możliwe ze 91, bo potem nabyłem Omege z 93 i może mnie sie pomieszało.
    Przy okazji filne w dokumenty w archiwum, to sobie sprawdzę. :)
    --
    Krzysiek


  • 25. Data: 2010-11-26 21:11:46
    Temat: Re: Niezawodny Diesel
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 21:07, Czarek Daniluk pisze:
    > W dniu 2010-11-26 18:53, Krzysztof 45 pisze:
    >> Przembo napisał(a):
    >>> PS. Wpadłeś w pułapke Mercedesa i tyle :)
    >> :)
    >> ps
    >> Dawno temu bujałem się trochę nie moim sedanem 123 ale 3,0D po prostu
    >> bajka, i zauroczyłem się w tych autach.
    >> Zbierając info o tych modelach utkwiło mi że 2,5T :) jest najlepszy i
    >> najodporniejszy w klasie :)
    >
    > Kolego - zauważ, iż mercedes oznacza literką T rodzaj nadwozia - więc
    > 250TD to samochód z silnikiem diesla i nadwoziem kombi.
    > Dziwi mnie, skoro jeździłeś mietkiem to powinieneś to wiedzieć.
    >
    > T - tourist !!!!!

    Mnie natomiast dziwi, że w beczce w ogóle był jakiś silnik diesla
    2,5. Benzyny tak...


    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.


  • 26. Data: 2010-11-26 21:17:32
    Temat: Re: Niezawodny Diesel
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Czarek Daniluk napisał(a):
    > Kolego - zauważ, iż mercedes oznacza literką T rodzaj nadwozia - więc
    > 250TD to samochód z silnikiem diesla i nadwoziem kombi.
    > Dziwi mnie, skoro jeździłeś mietkiem to powinieneś to wiedzieć.
    Jeździłem, ale nie wnikałem zbytnio w te oznaczenia.
    > T - tourist !!!!!
    Dzieki za wyjasnienie bo nie wiedziałem :)
    To tu chyba bzdury wypisują
    http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/w
    124/sedan-2.5-td-126km.html
    --
    Krzysiek


  • 27. Data: 2010-11-27 18:34:22
    Temat: Re: Niezawodny Diesel
    Od: "Seweryn" <S...@o...ie>

    "Krzysztof 45"
    > Dzieki za wyjasnienie bo nie wiedziałem :)
    > To tu chyba bzdury wypisują
    >
    http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/w
    124/sedan-2.5-td-126km.html

    To nie są bzdury, jedynie model ma niepoprawne oznaczenie. Ta wersja sedana
    nazywa się 250D Turbo (sedan z silinikiem doładowanym), natomiast 250TD to
    kombi z silnikiem atmosferycznym. Była również wersja 250TD Turbo.

    Pozdrawiam,
    SPB



  • 28. Data: 2010-11-29 08:23:49
    Temat: Re: Niezawodny Diesel
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Fri, 26 Nov 2010 09:21:19 +0100, Seba <s...@g...pl> wrote:

    >> Panowie i Panie, co byscie polecali, niezawodnego, oszczednego co
    >> pojedzie
    >> na opale, roslinnym etc.
    >
    > Tysiące użytkowników Golfów II/1.6D nie może się mylić ;)
    > Mercedesa W123/124 już chyba nie znajdziesz w akceptowalnym stanie
    > technicznym.

    Znajdziesz znajdziesz, tylko nie za grosze. Szukałbym w okolicach w124/250
    (6l/100 w cyklu miejskim). Co prawda w123/200 osiągał bez problemu
    przebiegi
    rzędu milionów kilometrów, ale jeździ się tym jak tapczanem na kółkach.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba


  • 29. Data: 2010-11-29 12:04:24
    Temat: Re: Niezawodny Diesel
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-11-29 08:23, Mariusz Chwalba pisze:

    > Znajdziesz znajdziesz, tylko nie za grosze. Szukałbym w okolicach w124/250
    > (6l/100 w cyklu miejskim).

    propaganda.. tyle to się nie uda..

    --
    pozdr.
    Michał


  • 30. Data: 2010-11-29 12:12:35
    Temat: Re: Niezawodny Diesel
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Mon, 29 Nov 2010 12:04:24 +0100, Michał Baszyński
    <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    >> Znajdziesz znajdziesz, tylko nie za grosze. Szukałbym w okolicach
    >> w124/250
    >> (6l/100 w cyklu miejskim).
    >
    > propaganda.. tyle to się nie uda..

    Mój tak palił. Też się dziwiłem.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: