-
21. Data: 2010-11-26 20:59:06
Temat: Re: Niezawodny Diesel
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
maciek napisał(a):
> Nie to, żebym był uszczypliwy, ale to już astra musiałabyć i 1.7:) Albo
> był kadett z wcześniejszej dekady.
Kadett E :)
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/kadet
t/e-combo-1.6-d-54km.html
--
Krzysiek
-
22. Data: 2010-11-26 21:01:58
Temat: Re: Niezawodny Diesel
Od: "maciek" <m...@g...com>
> Kadett E :)
> http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/kadet
t/e-combo-1.6-d-54km.html
zgadza się Krzyśku, ale produkcję tego silnika zakończyli bodajże '89 albo
90 a samego kadetta w '91. Potem już tylko astma.
--
Maciek
-
23. Data: 2010-11-26 21:07:46
Temat: Re: Niezawodny Diesel
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
W dniu 2010-11-26 18:53, Krzysztof 45 pisze:
> Przembo napisał(a):
>> PS. Wpadłeś w pułapke Mercedesa i tyle :)
> :)
> ps
> Dawno temu bujałem się trochę nie moim sedanem 123 ale 3,0D po prostu
> bajka, i zauroczyłem się w tych autach.
> Zbierając info o tych modelach utkwiło mi że 2,5T :) jest najlepszy i
> najodporniejszy w klasie :)
Kolego - zauważ, iż mercedes oznacza literką T rodzaj nadwozia - więc
250TD to samochód z silnikiem diesla i nadwoziem kombi.
Dziwi mnie, skoro jeździłeś mietkiem to powinieneś to wiedzieć.
T - tourist !!!!!
Pozdrawiam !
-
24. Data: 2010-11-26 21:10:45
Temat: Re: Niezawodny Diesel
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
maciek napisał(a):
> zgadza się Krzyśku, ale produkcję tego silnika zakończyli bodajże '89
> albo 90 a samego kadetta w '91. Potem już tylko astma.
Możliwe ze 91, bo potem nabyłem Omege z 93 i może mnie sie pomieszało.
Przy okazji filne w dokumenty w archiwum, to sobie sprawdzę. :)
--
Krzysiek
-
25. Data: 2010-11-26 21:11:46
Temat: Re: Niezawodny Diesel
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2010-11-26 21:07, Czarek Daniluk pisze:
> W dniu 2010-11-26 18:53, Krzysztof 45 pisze:
>> Przembo napisał(a):
>>> PS. Wpadłeś w pułapke Mercedesa i tyle :)
>> :)
>> ps
>> Dawno temu bujałem się trochę nie moim sedanem 123 ale 3,0D po prostu
>> bajka, i zauroczyłem się w tych autach.
>> Zbierając info o tych modelach utkwiło mi że 2,5T :) jest najlepszy i
>> najodporniejszy w klasie :)
>
> Kolego - zauważ, iż mercedes oznacza literką T rodzaj nadwozia - więc
> 250TD to samochód z silnikiem diesla i nadwoziem kombi.
> Dziwi mnie, skoro jeździłeś mietkiem to powinieneś to wiedzieć.
>
> T - tourist !!!!!
Mnie natomiast dziwi, że w beczce w ogóle był jakiś silnik diesla
2,5. Benzyny tak...
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
-
26. Data: 2010-11-26 21:17:32
Temat: Re: Niezawodny Diesel
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
Czarek Daniluk napisał(a):
> Kolego - zauważ, iż mercedes oznacza literką T rodzaj nadwozia - więc
> 250TD to samochód z silnikiem diesla i nadwoziem kombi.
> Dziwi mnie, skoro jeździłeś mietkiem to powinieneś to wiedzieć.
Jeździłem, ale nie wnikałem zbytnio w te oznaczenia.
> T - tourist !!!!!
Dzieki za wyjasnienie bo nie wiedziałem :)
To tu chyba bzdury wypisują
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/w
124/sedan-2.5-td-126km.html
--
Krzysiek
-
27. Data: 2010-11-27 18:34:22
Temat: Re: Niezawodny Diesel
Od: "Seweryn" <S...@o...ie>
"Krzysztof 45"
> Dzieki za wyjasnienie bo nie wiedziałem :)
> To tu chyba bzdury wypisują
>
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/w
124/sedan-2.5-td-126km.html
To nie są bzdury, jedynie model ma niepoprawne oznaczenie. Ta wersja sedana
nazywa się 250D Turbo (sedan z silinikiem doładowanym), natomiast 250TD to
kombi z silnikiem atmosferycznym. Była również wersja 250TD Turbo.
Pozdrawiam,
SPB
-
28. Data: 2010-11-29 08:23:49
Temat: Re: Niezawodny Diesel
Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
On Fri, 26 Nov 2010 09:21:19 +0100, Seba <s...@g...pl> wrote:
>> Panowie i Panie, co byscie polecali, niezawodnego, oszczednego co
>> pojedzie
>> na opale, roslinnym etc.
>
> Tysiące użytkowników Golfów II/1.6D nie może się mylić ;)
> Mercedesa W123/124 już chyba nie znajdziesz w akceptowalnym stanie
> technicznym.
Znajdziesz znajdziesz, tylko nie za grosze. Szukałbym w okolicach w124/250
(6l/100 w cyklu miejskim). Co prawda w123/200 osiągał bez problemu
przebiegi
rzędu milionów kilometrów, ale jeździ się tym jak tapczanem na kółkach.
pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba
-
29. Data: 2010-11-29 12:04:24
Temat: Re: Niezawodny Diesel
Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
W dniu 2010-11-29 08:23, Mariusz Chwalba pisze:
> Znajdziesz znajdziesz, tylko nie za grosze. Szukałbym w okolicach w124/250
> (6l/100 w cyklu miejskim).
propaganda.. tyle to się nie uda..
--
pozdr.
Michał
-
30. Data: 2010-11-29 12:12:35
Temat: Re: Niezawodny Diesel
Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
On Mon, 29 Nov 2010 12:04:24 +0100, Michał Baszyński
<m...@g...ze.ta.pl> wrote:
>> Znajdziesz znajdziesz, tylko nie za grosze. Szukałbym w okolicach
>> w124/250
>> (6l/100 w cyklu miejskim).
>
> propaganda.. tyle to się nie uda..
Mój tak palił. Też się dziwiłem.
pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba