    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niezapłacone mandaty
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <b...@g...com>
    <pj9744$h13$3@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <0...@g...com>
    <b...@g...com>
    <e...@g...com>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <3...@g...com>
    <8...@g...com>
    Date: 26 Jul 2018 18:55:26 GMT

    > Nie neguje ze Tobie bylo by wygodniej. Dobry system to taki ze
    > wszystkim jest wygodniej. Jak jednoosobowa firma albo firma rodzinna
    > to ok. Ale co zrobic z fabryka zatrudniajaca 1000 osob? Gdzie i komu
    > listonosz mialby zostawiac listy polecone? Na portiernii raczej nie
    > bo kwitowanie przesylek i ich pozniejsza dystrybucja nie naleza do
    > obowiazkow portierow. Poza tym musieli by miec od kazdego co
    > spodziewa sie przesylki stosowne upowaznienia. Sekretariat z
    > podobnych wzgledow odpada. Portier moze wpuscic listonosza do
> [...]
    Oczywiście Zenku ze masz racje! (W koncu zrozumiałes! Te rozwiazania
    powinny być takie ze dla kazdego są wygodne!!!
    Czyli ten co chce do pracy, dostaje do pracy. Ten co chce korespondencje
    na adres zameldowania, dostaje na adres zameldowania a ten co chce do
    kochanki, dostaje do kochanki.
    Powiem wiecej - ten co chce tylko na maila - dostaje na maila.
    A ten co chce tylko smsem dostac link do dokumentu w necie - dostaje link
    do dokumentu w necie!
    Itp itd.
    do tego oczywiście ja rozumiem, ze ciebie przy zmainie miejsca
    zamieszkania bawi odwiedzenie 5 urzedów i w kazdym zmiana miejsca
    zamieszkania, ale wez pod uwage to ze inni są normalni.
    I bardzo chetnie zmieniliby to np. przez epuap robiąc 10 ptaszków przy 10
    instytucjach, ze od dzis kazda z nich ma stosowac taki a nie inny sposób
    kontaktu.
    Proste? Oczywiście.
    Ale trzeba spojrzec na problem szerzej niz czubek własnego nosa :))))

    P.S. Pisałes coś wczesniej o 100 przesyłkach - radosnie oswiadczam ze w
    ciagu ostatnich kilku lat odebrałem sam kilkaset w innymi miejscu niz
    miejsce zamieszkania i uwierz mi ze naprawde nie jestem jakims
    "wyjątkowym wyjątkiem"!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej