  • Data: 2018-07-26 23:01:39
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 lipca 2018 22:39:48 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ty nie zrozumiales ze list polecone do pracy to zly pomysl bo nie satysfakcjonuje
    wszystkich. Daj te przyklady o ktore grzecznie poprosilem.

    Nie rozumiesz że jak ktos pracuje przy tasmie w fabryce granatów czy przy drukarce w
    mennicy państwowej czy chociazby na zmiany w Biedroce to raczej nie poda adresu
    zakładu pracy do doręczeń. Tak samo kurier czy kierowca tira. Ale dla kogoś
    pracującego w biurze, punkcie obsługi klienta czy chociazby w osiedlowym sklepiku
    adres pracy moze byc najwygodniejszym adresem do doręczeń.Bez kombinowania z
    elektronicznym(niedziałającym przynajmniej u mnie)avizo czy przekierowaniami. Adres
    zamldowania w tej sytuacji do niczego nie był by potrzebny
    A zresztą tacy jak Ty co by chcieli pod adres zameldowania dostawać też by problemu
    nie mieli bo po prostu by ten adres w stosownej bazie zaznaczyli.
    Albo żebys nie narzekał że utrudnienia sa da takich jak Ty to doyslniem adresem
    doręczeń jest adres zameldowania a jak chcesz inny to w dowolnym urzędzie czy przez
    epuap go zmieniasz
    Inna sprawa że nie widze na dzisiaj sensu "meldunku"
    Przymierzali sie do likwidacjitego od kilka lat, nawet terminy były wyznaczone jednak
    wyszo jak zwykle.