  • Data: 2018-07-21 11:05:56
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 21 lipca 2018 07:21:58 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    Jednak dla urzędów
    > musisz prowadzić szereg rejestrów, składać szereg deklaracji - pisałem o
    > tym w poprzedniej mojej wypowiedzi. Ponadto musisz czytać ustawy,
    > rozporządzenia i normy.

    To w tych "5-6 godzinach dla urzędu na 8 godzin pracy" robisz czy jeszcze dodatkowy
    czas na to poświecasz

    > Jako przedsiębiorca w ogóle tego nie potrzebujesz, a musisz to robić
    > tylko i wyłącznie dla urzędów. Oczywiście wiele z tych rzeczy możesz
    > olać i nie robić, ale tylko do najbliższej kontroli, która po
    > stwierdzeniu braku nałoży taką karę, że ci się odechce.
    >
    > Co roku prawo się zmienia, a już za rządów PiS to w ogóle zostało tak to
    > wszystko popierdolone, że już ciężko się w tym połapać. Wprowadzili JPK,

    I to dla Ciebie utrudnienie?
    Akurat jpk normalni przedsiębiorcy chwalą bo pewne rzeczy uprościł

    > odwrócony VAT i szereg innych nieudogodnień.
    A wiesz dlaczego odwrócony vat zrobili?
    Bo przedsiębircy w uje lecieli delikatnie mówiąc
    Polska była czołowym imorterem na swiecie telefonów komórowych chociazby;)
    Doczytaj dlaczego