  • Data: 2018-07-21 11:18:54
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 lipca 2018 20:00:07 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Nie, ja nie uwazam, ze to niewiarygodne.
    > Ja uwazam ze to głupie - w sensie takie tankowanie.

    Też tak uważam. Tak samo jak uważam ze głupota jest nieodbieranie avizowanych pism
    A sporo ludzi nie odbiera
    Więc i wcale mnie nie dziwi że za swoją głupote płacą czy jakies uciążliwości na
    lotnisku mają

    > Natomiast tak samo uwazam za głupie latanie za mucha z armata czyli za
    > 100zł ciąganie człowieka po aresztach etc.

    Po raz kolejny zapytam" ile setek trzeba być winien wg Ciebie żeby głupotą nie była
    próba ich odzyskania?