  • Data: 2018-07-21 12:10:14
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A jaką kwota jest do zaakceptowania?
    > 200zł, 2tys czy 20tys?
    > Dawaj propozycję

    A jaka dla ciebie?
    Mysle ze takie srednie miesieczne wynagrodzenie byłoby juz ok, zeby w
    razie niemozliwosci prostej egzekucji takiego delikwenta szukac troche
    aktywniej.

    > Znaczy nie karamy za mniej jak 100zł szkody czy czego tam?
    > A za 200już tak czy tez nie?
    > Jakie minum proponujesz żeby od "nic" większe było?

    A gdzie ja napisałem ze "nie karamy"?

    > A 20tys jakby miał
    > A 1tys tez darować bo to "nic"?
    >
    > Widocznie kobieta dobrze w uja grała ze stówę dopiero na lotnisku
    > udało się ściągnąć.

    Jezeli komus warto za 100 dobrze grac w chuja to niech ma - widocznie
    albo jakas nienormalna albo nierozgarnieta.
    Niech sobie to wisi i czeka.
    Chyba nie chcesz mnie przekonac ze ktos dla 100zł przeformatuje sobie
    zycie w ten sposób ze:
    - nie ma konta bankowego wiec nie mozna sciagnac mu przez bank
    - nigdzie nie pracuje, wiec nie mozna sciagnac od pracodawcy
    - jako ze nie zarabia to i nie ma ewentualnego zwrotu podatku wiec ze
    zwrotu tez sie nie da...
    - jako zen ie pracuje to i składek zusowskich nie placi wiec i emerytury
    nie ma wiec stad tez sie nie da.

    Ale jezeli ktos to zrobił dla stówy to niech ma - w koncu stwierdzi ze to
    sie nie opłaca. A moze tych stówek sie nazbiera i wtedy ewentualne
    sciganie bedzie miało tez jakis sens ekonomiczny.

    No i jeszcze jedno ale: pojawiła się propozycja, ze skoro juz daje sie
    takie mozliwosci strazy granicznej to ta lecaca w chuja powinna na tym
    lotnisku miec mozliwosc zapłacenia tego w 5minut i kontynuowania podrózy.

    Kazde rozwiqazanie bedzie lepsze niz startowanie z armata na muche!

    > A ile wg Ciebie tych stów musiałoby być żeby sens ściągania był?

    Duzo wiecej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.