  • Data: 2018-07-21 11:14:05
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 lipca 2018 19:00:08 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Dla ciebie to robi róznice jak rozumiem. Wiezienie nie jest akceptowalne
    > ale areszt juz jak najbardziej.
    > A dla mnie za 100zł to nawet przytrzymanie godzine w kozie na lotnisku
    > jest nie do zaakceptowania!

    A jaką kwota jest do zaakceptowania?
    200zł, 2tys czy 20tys?
    Dawaj propozycję

    > Bo 100zł to nic wiec i konsekwencje powinny byc zadne.

    Znaczy nie karamy za mniej jak 100zł szkody czy czego tam?
    A za 200już tak czy tez nie?
    Jakie minum proponujesz żeby od "nic" większe było?
    > Rozumiem, gdyby jegomośc miał 50k niezapłaconych należnosci, niechby to
    > jeszcze były alimenty...
    A 20tys jakby miał
    A 1tys tez darować bo to "nic"?
    > Ale jeżeli ktos wisi panstwu 100zł i to panstwo nie jest w stanie tych
    > 100zł sciagnac ze zwrotu podatku, z konta whatever (nawet doliczajac
    > drugie tyle kosztów) to niech to panstwo oleje tą stówe i przestanie się
    > wygłupiać!

    Widocznie kobieta dobrze w uja grała ze stówę dopiero na lotnisku udało się ściągnąć.

    > Bo takie uganianie się za stówą nie ma zadnego sensu a i finansowo jest
    > totalnie bezsensowne.
    A ile wg Ciebie tych stów musiałoby być żeby sens ściągania był?