  • Data: 2018-07-21 17:25:57
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 Jul 2018 16:54:00 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Chłopie sam w dotyczącym tego przypadku wątku naprodukowałeś
    > kupę maili na p.s.prawo a teraz się dopytujesz czy to prawda?

    Bo mi sie zjawisko nie podoba, ale o ile pamietam, to nikt nie
    wyjasnil jak tam dokladnie bylo.

    > Był.
    > I jak sobie przypomnę ilu idiotów przekonywało mnie że adres
    > zameldowania nie jest obowiązkowy ani potrzebny to aż mi ich żal.

    Czyli sam sobie winny, a machina zadziala prawidlowo ?

    Widac po prostu trzeba w PESEL dolozyc jedna rzecz - adres do
    korespondecji.
    Choc rzad chyba ma inny pomysl i jakies elektroniczne awizo sie
    pojawia.
    Albo po prostu sie wprowadzi obowiazek przegladania swojej skrzynki w
    e-Urzedzie raz na tydzien i szlus :-P

    J.