  • 261. Data: 2014-10-15 20:17:19
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-10-15 11:46, mt wrote:
    > Ale najważniejsza. Po co ktoś miałby jeszcze produkować analogowe
    > korpusy małoobrazkowe, kto by to kupił?

    Nie bój, nie bój. :D
    Analogowe 35mm są wciąż oferowane. Sam Nikon ma 2 modele w ofercie.
    Pewnie robią je ręcznie, bo nie opłaca się tworzyć zautomatyzowanej
    linii. :D
    W tej chwili kupują to chyba głównie ludzie fotografujący w nietypowych
    warunkach środowiskowych. Ew. pasjonaci kliszy i hipsterzy.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 262. Data: 2014-10-15 20:26:09
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-10-15 19:59, Budzik pisze:

    > Niewiedza nie jest przejawem głupoty...

    Ale parcie w zaparte, że od początku założenia wątku miało się rację?

    JD

  • 263. Data: 2014-10-15 20:56:40
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-10-15 19:59, Budzik pisze:

    > Niewiedza nie jest przejawem głupoty...

    http://pokazywarka.pl/vn1qae/

    O ten obiektyw Marek pytany był kilka razy,
    googiel się myli?

    JD

  • 264. Data: 2014-10-15 21:04:45
    Od: mt <f...@i...pl>

    > Czasami trzeba ale czy akurat teraz...
    > Niewiedza nie jest przejawem głupoty...

    W tym przypadku jak najbardziej jest, miał wystarczająco dużo czasu i
    możliwości sprawdzić jakiego instrumentu przez dwa lata używał.

    > To moze trzeba reklamacje złożyc u rodziców?

    Dlaczego? Ja się cieszę z czasów, w jakich przyszło mi się wychowywać :)

    --
    marcin

  • 265. Data: 2014-10-15 21:49:33
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-10-15 o 20:11, Piotr Kosewski pisze:

    > "Jest wygaszany" <> "zostanie wygaszony".

    Kiedyś każdy zostanie wygaszony. Zapewne za 100 lat ludzie nie będą
    mogli się nadziwić, że zdjęcia robiło się jakimiś wielkimi puszkami z
    lufami zamiast skanować 3D i to aż do płaszcza Ziemi dronem wielkości
    muchy np.

    > Nie każdy producent przyznaje się, że raczej nie będzie już pracował
    > nad nowymi obiektywami do danego bagnetu. I tak dalej.
    > Poważnie nie zauważyłeś, że Sony przerzuciło się na E?

    Czy nie zauważyłem ... raczej mnie to nie interesuje. Nigdzie nie
    pisałem, że zauważyłem lub nie zauważyłem. Czemu o to pytasz?

    A'propos - oto przykład wygaszania technologii, jeśli tak jest jak mówisz.

    > Będziesz tu dalej tworzył wątki o złym Sony i tak zrealizujesz
    > swoje "obrażenie"?

    A dlaczego niby miałbym zaśmiecać grupę nowymi wątkami, czyli spamem? To
    byłoby chore i dziecinne. Napisałem w konkretnym celu, który zacytuję z
    wątku otwierającego:

    "Skomentujcie czy dobrze interpretuję fakty i czy celowe jest domaganie
    się odszkodowania. "

    Skomentowaliście i już milion pięter wyżej w tej dyskusji przekonaliście
    mnie (o czym jednoznacznie wspomniałem), że nie ma sensu kopać się z
    koniem, szczególnie gdy wykazaliście, że sytuacja nie jest tak
    jednoznaczna jak ja ją widzę. Trzeba było niezależnego spojrzenia z boku
    przez osoby nie zaangażowane w konflikt abym mógł dostrzec inne
    interpretacje zdarzenia.

    Mimo to, gdybym miał nadmiar kasy, to nie odpuściłbym dla czystej zasady
    - o ile prawnicy widzieliby niedozwolone sformułowania w zapisach
    regulaminu strony WWW.

    Wydaje mi się, że ta ogromna dyskusja toczy się bez sensu. Cel już dawno
    zrealizowałem a cały czas ktoś wrzuca nowe komentarze a ja odpowiadam i
    pewnie jeszcze długo będę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 266. Data: 2014-10-15 21:58:11
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-10-15 o 20:04, Piotr Kosewski pisze:

    > No widzisz. Mogłeś nas posłuchać i dawno dać sobie spokój.

    Ej, ale my rozmawiamy post factum, ewentualnie jakieś wiadomości
    zazębiły się lekko z tym wątkiem. Już nie pamiętam. Daję sobie spokój w
    dalszych działaniach, choć sprawa była już u prawnika, który uznał, że
    można to ugrać na korzyść... pewnie jego korzyść.

    > Kilka osób
    > Ci wielokrotnie powtarzało o regulaminie strony.
    > Musiałeś aż od prawników z Niemiec to usłyszeć, żeby uwierzyć.
    > No chyba że nie wierzysz i planujesz walczyć dalej...

    Tą wiadomość otrzymałem równolegle. Sprawa już była tam zgłoszona i się
    przetwarzała. Potencjalnym kontrargumentem mogła by być opinia w/w
    kancelarii jaką poprosiłem o rozpoznanie sprawy - powiedziano mi, że
    zapisy regulaminu nie są zgodne z prawem. Jednakże na tym urywam
    działania, nie będę wnikał w detale - nie ma to sensu jak niektórzy z
    Was zasugerowali.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 267. Data: 2014-10-15 22:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JD j...@g...com ...

    > Ale parcie w zaparte, że od początku założenia wątku miało się rację?

    Ale przeciez sprawan ie jest ani prosta, ani oczywista...
    Skoro doszlismy do tego, ze słowo kompatybilne moze oznaczac zupełnie cos
    innego...

  • 268. Data: 2014-10-15 22:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JD j...@g...com ...

    > http://pokazywarka.pl/vn1qae/
    >
    > O ten obiektyw Marek pytany był kilka razy,
    > googiel się myli?

    w jakim sensie?

  • 269. Data: 2014-10-15 22:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mt f...@i...pl ...

    > W tym przypadku jak najbardziej jest, miał wystarczająco dużo czasu i
    > możliwości sprawdzić jakiego instrumentu przez dwa lata używał.

    Ale po co?
    Sprawdził coś raz, przyjął za pewnik. Po co miał sprawdzac ponownie?

    > Dlaczego? Ja się cieszę z czasów, w jakich przyszło mi się wychowywać :)

    Teraz Ty bedziesz szedł w zaparte?

  • 270. Data: 2014-10-15 23:16:52
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-15 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik mt f...@i...pl ...

    > Ale po co?
    > Sprawdził coś raz, przyjął za pewnik. Po co miał sprawdzac ponownie?

    Ty jednak nie czytasz tego co on pisze, nic nie sprawdził przy kupnie,
    sam stwierdził, że nie miał pojęcia co kupuje.

    --
    marcin