  • Data: 2014-10-15 23:59:03
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-15 o 23:16, mt pisze:

    > Ty jednak nie czytasz tego co on pisze, nic nie sprawdził przy kupnie,
    > sam stwierdził, że nie miał pojęcia co kupuje.

    Do Budzika:

    Muszę pilnować poprawności tego co piszą, bo szczególnie kolega mt
    specjalizuje się w przekręcaniu słów, niedopowiadaniu etc. Nie wiem po
    co ale pasjonuje się tym i tym razem też to czyni. A więc sprostowanie:

    Przy kupnie drugiego obiektywu (50mm) dokładnie sprawdziłem czy będzie
    "w pełni zgodny" (nie mylić z kompatybilnością) z A99 - czyli czy m.in.
    obsługuje full frame. No i był - wskutek błędu na stronie producenta.

    Przy kupnie pierwszego obiektywu (16-50) niczego nie sprawdzałem (jak
    mawia mt - tylko tu mówi prawdę) ale przy sprzedaży A77, teraz niedawno,
    dokładnie sprawdziłem czy jest "w pełni zgodny" z A99 i czy warto go
    sobie zostawić. Nawet nie pamiętałem, że jest on DT, przyjąłem za pewnik
    treści na stronie producenta. Oczywiście też był błędnie oznaczony jako
    "w pełni zgodny". Klient zaakceptował spory rabat jaki uzyskał po
    odkręceniu obiektywu mimo iż wcześniej był zdecydowany na komplet.

    Zresztą o tym prawie wszystkim jest w wątku otwierającym.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek