  • Data: 2014-10-16 12:46:35
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-16 12:32, Marek pisze:

    > Tzn jeśli dobrze zrozumiałem, to Budzikowi chodziło o to, że sprawdziłem
    > na zasadzie zweryfikowania z tabelą pełnej zgodności obiektywu z body
    > (co uczyniłem) a nie fizyczne podpięcie.
    >
    > Nie miałem jak fizycznie sprawdzić gdyż nie posiadałem wtedy jeszcze
    > body i nawet do głowy by mi nie przyszło, że obiektyw full frame w/g
    > tabeli zgodności jest obiektywem APSC.

    Znowu kłamiemy, co?
    A gdzie ta tabela mówi, że pełna kompatybilność oznacza pracę w trybie
    ff? To twoje dopowiedzenie.
    A poza tym:
    "Gdybym zauważył symbol DT w
    opisie, to zapewne skojarzyłbym, że jest błąd na stronie producenta."
    Jak mogłeś tego nie zauważyć wybierając obiektyw, kupując, następnie
    rozpakowując i używając?

    --
    marcin