eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Date: Wed, 15 Oct 2014 08:48:28 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 45
    Message-ID: <m1l5bv$ig9$1@news.icm.edu.pl>
    References: <m0jvtc$li8$1@news.icm.edu.pl>
    <542db670$0$18083$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0keol$6cn$1@news.icm.edu.pl>
    <542dc1de$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0khgp$hpv$1@news.icm.edu.pl>
    <542dcfb6$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5436d44c$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@i...localdomain>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@i...localdomain> <m1g5ui$15q$1@news.icm.edu.pl>
    <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-222-145.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1413355711 18953 89.69.222.145 (15 Oct 2014 06:48:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Oct 2014 06:48:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.1.2
    In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905317
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-15 o 00:00, Krzysztof Halasa pisze:

    >
    >>> Nie, dlaczego? Myślę że mijanie się z prawdą jest częściej niezamierzone
    >>> niż zamierzone. Zapewne tak jest także w tym przypadku.
    >>
    >> Przytoczyłem słowo w słowo odpowiedź pracownika firmy Sony. Oto
    >> fragment, który ponownie cytuję:
    >>
    >> "w nawiązaniu do złożonej przez Pana reklamacji chciałbym przeprosić
    >> za zaistniałe problemy, które Pana spotkały w związku z błędem na
    >> stronie. Zapewniam, że błąd zostanie wkrótce poprawiony."
    >>
    >> Wskaż mi, w jakim momencie mijam się z prawdą pisząc o błędzie na stronie.
    >
    > Błąd na stronie jest sprawą dyskusyjną, którą nieco wyjaśnić może tylko
    > oświadczenie Sony, w którym firma przyznaje się do błędu, albo np. wyrok
    > sądu itp.

    Powiedz jasno - bez żadnych testów filozoficznych: czy dobrze
    interpretuję Twoje słowa, że mimo tego iż Sony przeprasza za błąd na
    swojej stronie WWW, to masz wątpliwości w jego istnienie?

    Jeśli tak jest - to nasza dyskusja staje się pozbawiona sensu. Bez
    urazy, ale w takim przypadku nie widzę innej interpretacji Twoich słów
    jako awersję do przyznania się, że czegoś nie zrozumiałeś albo może jest
    to jakaś forma przekomarzania się, w której nie bardzo chcę uczestniczyć.

    > Obstawiam, że ten pracownik firmy Sony nie jest nijak upoważniony do
    > wypowiadania się w imieniu firmy.

    Wiesz? Sytuacja ma się mniej więcej tak: dzwonię na straż pożarną widząc
    pożar. Przyjeżdża straż, widzi pożar lecz go nie gasi bo im się nie
    chce. Zamiast tego idą sobie na piwo do pobliskiego sklepu. Strażak
    przeprasza mnie za nie gaszenie pożaru i obiecuje, że następnym razem
    zabierze mniej leniwą załogę. Wtedy zjawiasz się Ty na zgliszczach i
    mówisz, że kwestia istnienia pożaru jest sprawą dyskusyjną. Strażak
    zapewne nie był upoważniony przez swojego szefa do wypowiadania się na
    temat buchających płomieni więc pożaru nie było.

    Internet to faktycznie wirtualna rzeczywistość...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: