    Date: Fri, 03 Oct 2014 00:36:41 +0200
    From: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska

    On 2014-10-02 23:50, Marek wrote:
    > Ok, rozumiem do czego zmierzasz. Jestem w stanie zdobyć na piśmie
    > informację od Sony czym różni się obiektyw "w pełni zgodny" od "zgodnego
    > z ograniczeniami". Będę więc miał na papierze, że różnica tkwi w tym, że
    > ta pierwsza grupa obiektywów to FF a druga APSC. Pytanie: czy mi to
    > cokolwiek ułatwi? I tak jest klauzula w regulaminie strony, że
    > niekoniecznie.

    No to ja Ci powtarzam jeszcze raz, że próbujesz reklamować obiektyw,
    więc musiałbyś podważyć jakąś jego cechę. Tymczasem Ty argumentujesz
    niezadowolenie faktem, że Twój korpus robi cośtam.

    To tak jakbyś znalazł na stronie Sony informację, że obiektyw wspaniale
    odwzorowuje barwy. Myślisz, że jak podłączysz go do puszki z sensorem
    monochromatycznym, to uzyskasz zwrot, bo z kolorami jednak słabo?

    Z kwestii dużo bardziej oczywistych: back/front focus. To także nie jest
    wada obiektywu tylko cecha korpusu. Nie uda Ci się na tej podstawie
    zwrócić szkieł, choćby ostrość zdjęć nie była nawet bliska tej, którą
    podano w materiałach informacyjnych.

    I tak dalej.

    A ja zdobędziesz ten papier, to wrzuć tu skan. Bardzo jestem ciekaw
    o co Ci może chodzić.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski