  • Data: 2009-03-06 14:03:00
    Temat: Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kurczyk wrote:
    > RF01/RF02/RF12 w wersji SMD są za duże i za drogie ?

    Jeśli mówisz o Hoperf to mam je na stole, odbiornik prawdopodobnie
    będę chciał użyć. Nadajnik jest za duży i za dużo żre (brak enable),
    nie zmieści się w pilocie ani na szerokość ani na wysokość.

    Jedyne które się zmieszczą to RFsolutions albo Telecontrolli, niestety
    cena jest wręcz idiotyczna.

    > Samemu trudno będzie wyrzeźbić coś mniejszego.

    Mam już 3 projekty dla różnych układów TDK i ATA, czekam właśnie na płytki.
    Poza tym jest wiele plusów robiąc własny projekt, będzie taniej, na jednej
    płytce, mogę dobrać pętlę anteny no przede wszystkim się zmieści ;)

    A.

    --
    Adam Jurkiewicz
    www: http://www.protronik.pl/