  • 1. Data: 2009-03-05 14:14:00
    Temat: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>

    Witam,

    Gdzie można kupić w detalu niestandardowe kwarce takie jak poniżej:

    13.567187MHz
    13.568750MHz

    Pozdrawiam,
    AJ

    --
    Adam Jurkiewicz
    www: http://www.protronik.pl/

  • 2. Data: 2009-03-05 15:56:38
    Temat: Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić
    Od: "h" <h...@h...he>

    Użytkownik "Adam Jurkiewicz" <imie.nazwisko@p.......k.pl> napisał w
    wiadomości news:goomn2$g2g$1@polsl.pl...
    > Gdzie można kupić w detalu niestandardowe kwarce takie jak poniżej:

    Zapewne nigdzie. Może ktoś ma takie zbędne. Niebawem się zgłosi. Tylu
    dilerów na bazarach

    Normalne zamawia się w wytwórni i płaci.Wymóg 0,07 ppm zadławi ich śmiechem

  • 3. Data: 2009-03-05 18:23:59
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Adam Jurkiewicz pisze:
    > Witam,
    >
    > Gdzie można kupić w detalu niestandardowe kwarce takie jak poniżej:
    >
    > 13.567187MHz
    > 13.568750MHz

    Taka dokładność to tylko synteza DDS lub PLL.

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2009-03-05 18:52:38
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Thu, 05 Mar 2009 15:14:00 +0100, Adam Jurkiewicz napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Gdzie można kupić w detalu niestandardowe kwarce takie jak poniżej:

> [...]

    Kiedys sie gumkowalo;)

  • 5. Data: 2009-03-05 21:55:41
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Kiedys sie gumkowalo;)

    lub drapało srebrnym pierścionkiem :-)

    Pisanie takiej dokładności przy zwykłym kwarcu chyba mija się z celem.
    Chuchnięcie obok takiego kwarcu i ostatnia cyfra nie ma znaczenia :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 6. Data: 2009-03-06 08:46:17
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>

    Grzegorz Kurczyk wrote:
    > Pisanie takiej dokładności przy zwykłym kwarcu chyba mija się z celem.
    > Chuchnięcie obok takiego kwarcu i ostatnia cyfra nie ma znaczenia :-)

    20 - 30ppm wystarczy, to są kwarce do toru radiowego (PLL x64 -> ~868.35MHz)

    W przyrodzie występują, kwestia tylko gdzie je dostać.

    http://www.taisaw.com/english/product.asp?Pk_index=2
    3&Pkind=Crystal%20Resonators
    http://www.crystekcrystals.com/crystal/chipsets/atme
    l.htm

    Koresponduję właśnie z Omig'iem ale nie wiem jeszcze jakie są koszty
    produkcji.

    Pozdrawiam,

    --
    Adam Jurkiewicz
    www: http://www.protronik.pl/

  • 7. Data: 2009-03-06 10:25:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Jurkiewicz" <imie.nazwisko@p.......k.pl> napisał w
    wiadomości news:goqg6k$8r2$1@node1.news.atman.pl...

    > 20 - 30ppm wystarczy, to są kwarce do toru radiowego (PLL x64 ->
    > ~868.35MHz)

    20ppm zrobi z 13.567187 MHz zakres
    13.566915
    13.567458

    czyli rozsadnie piszac

    13.5672 MHz

    > W przyrodzie występują, kwestia tylko gdzie je dostać.

> [...]

    sampla prosic ? Pytac sie gdzie sprzedaja ?

    > Koresponduję właśnie z Omig'iem ale nie wiem jeszcze jakie są
    > koszty
    > produkcji.

    No coz, daj znac co wyjdzie, ale koledzy pare razy pisali ze nic
    nie wyszlo.
    Omig nie jest zainteresowany.
    A podejrzewam ze mogliby cos wyselekcjonowac z normalnej
    produkcji/odrzutow.

    Chociaz .. oni w ogole jeszcze jakies kwarce robia ?

    J.

  • 8. Data: 2009-03-06 10:54:18
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>

    J.F. wrote:
    > 20ppm zrobi z 13.567187 MHz zakres
    > 13.566915
    > 13.567458
    > czyli rozsadnie piszac
    > 13.5672 MHz

    Ja to wiem, podaję wartość jaka figuruje w nocie aplikacyjnej bo może
    ktoś skojarzy wartość.

    > sampla prosic ? Pytac sie gdzie sprzedaja ?

    Nie mam na tyle czasu, do produkcji to owszem ale potrzebuję odpalić
    prototyp praktycznie na już dlatego szukam lokalnie kilku sztuk.
    Trochę się za późno do tego dobrałem ale nie wiedziałem, że to
    będzie taki problem :/

> [...]
    > A podejrzewam ze mogliby cos wyselekcjonowac z normalnej
    > produkcji/odrzutow.
    > Chociaz .. oni w ogole jeszcze jakies kwarce robia ?

    U nie chyba też nic nie wyjdzie bo nie mają takich obudów jak
    potrzebuję. Mam w pilocie bardzo mało miejsca i na powierzchni
    i na wysokości. Najbardziej odpowiadało by mi coś takiego:

    http://www.anglia.com/ndk/datasheets/47.pdf

    Pozdrawiam,
    A.

    --
    Adam Jurkiewicz
    www: http://www.protronik.pl/

  • 9. Data: 2009-03-06 11:08:09
    Od: "h" <h...@h...he>

    Użytkownik "Adam Jurkiewicz" <imie.nazwisko@p.......k.pl> napisał w
    wiadomości news:goqnmi$a4i$1@node1.news.atman.pl...
    > i na wysokości. Najbardziej odpowiadało by mi coś takiego:
    > http://www.anglia.com/ndk/datasheets/47.pdf

    Typical 13,56 może da się gdzieś kupić, powinni mieć jakiegoś dilera.
    Korekcja jak zwykle kondensatorami, pozostałe miejsca po przecinku zapomnij
    Jak zapomnisz to Cyfronika, Farnel się odgrażają, ze zrealizują nietypowe
    zamówienia. Pytałeś?

  • 10. Data: 2009-03-06 11:17:55
    Od: "h" <h...@h...he>

    Użytkownik "Adam Jurkiewicz" <imie.nazwisko@p.......k.pl> napisał w
    wiadomości news:goqnmi$a4i$1@node1.news.atman.pl...

    > Trochę się za późno do tego dobrałem ale nie wiedziałem, że to
    > będzie taki problem :/

    Prototyp odpal na czym nasz
    Tak dokładnych rezonatorów nigdy nie było. 10ppm to szczyt możliwości i to
    dla konkretnej temperatury, konkretnej pojemności. Bez kłopotów każdy
    rezonator da się przeciągnąć kondensatorami o 100ppm, sam się rozjedzie. Dla
    miłośników większego zakresu są specjalne układy generatorów.
    Jeśli założyłeś dokładność 0,1ppm to popełniłeś błąd startowy i projekt
    skończył się - szukasz alternatyw wzorca.