  • Data: 2009-03-06 20:02:11
    Temat: Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Jurkiewicz napisał:

    > Jeśli mówisz o Hoperf to mam je na stole, odbiornik prawdopodobnie
    > będę chciał użyć. Nadajnik jest za duży i za dużo żre (brak enable),
    > nie zmieści się w pilocie ani na szerokość ani na wysokość.

    300nA w trybie standby to za dużo ?

    > Jedyne które się zmieszczą to RFsolutions albo Telecontrolli, niestety
    > cena jest wręcz idiotyczna.

    > Mam już 3 projekty dla różnych układów TDK i ATA, czekam właśnie na płytki.
    > Poza tym jest wiele plusów robiąc własny projekt, będzie taniej, na jednej
    > płytce, mogę dobrać pętlę anteny no przede wszystkim się zmieści ;)

    Scalak (struktura) występujący w RF12 jest też w obudowie SIOC-16.
    Siedzi taki na modułach RF12BP. Żółtki "zerżnęły" go od jakiegoś
    większego producenta. Nie pamiętam jakiego, ale gdzieś miałem pdf-a do
    oryginała. Fakt, że kupienie takiego scalaka w ilości mniejszej od
    wagonu może być problematyczne. Sporo dłubałem na RF12 i naprawdę
    podobają mi się te układy. Do CC1000 na pewno już nie wrócę, bo RF biją
    go na głowę.

    Pozdrawiam
    Grzegorz