  • Data: 2009-03-06 20:29:37
    Temat: Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kurczyk wrote:
    > 300nA w trybie standby to za dużo ?

    TDK5116F ma w power down typowo 0.3nA, max 100nA ale to pewnie
    od pullupów zależy.

    No dramat to nie jest ale jak podłączyłem pod miernik to mi po prostu
    dał jakieś wskazanie co dla układu bateryjnego już mi się nie podoba.

    > wagonu może być problematyczne. Sporo dłubałem na RF12 i naprawdę
    > podobają mi się te układy. Do CC1000 na pewno już nie wrócę, bo RF biją
    > go na głowę.

    Potrzebuję układ, który ma bezpośrednie wejście na klucz FSK. Nie mam
    do dyspozycji SPI bo dane lecą prosto z HCSa (nadajnik jest bez procka).

    Na początku nawet nie zakładałem, że będę to dłubał ręcznie ale iteracyjnie
    zostałem do tego zmuszony. Teraz mogę mieć tylko nadzieję, że ten patent
    zadziała ;O

    Pozdrawiam,
    A.

    --