  • Data: 2009-03-09 10:51:25
    Temat: Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kurczyk wrote:
    > RF12 ma możliwość skonfigurowania bezpośredniego wejścia FSK, ale
    > niestety trzeba by dać choć małego PIC-a lub AVR-a coby go wstępnie
    > zaprogramować po SPI

    Tak, to już przetrawiałem, takie rozwiązanie odpada bo podnosi koszty,
    mało miejsca, no i dodatkowy klocek do programowania.

    > Musi to być jakieś supehiper stabilne o dużym zasięgu ? bo może zrobić
    > prosty oscylator z rezonatorem SAW i "bujać go na boki" jakimś warikapem.

    Powinno stabilnie chodzić na 100m, na parze Hoperf uzyskałem to bez
    problemu więc myślę, że mi ten mój patent też sensownie zadziała. Na
    razie plan mam taki, żeby wsadzić ten 13,56MHz i zobaczyć jak zareaguje
    zintegrowany odbiornik (nie wiem jaka jest jego selektywność). Może
    skończy się tak, że będę jeszcze dorabiał własny odbiornik wtedy
    zsynchronizuję sobie te częstotliwości.

    Czytałem trochę materiałów na temat zalet i wad SAW/PLL i jasne że da
    się to wykonać, tylko przy SAW występuje więcej elementów i raczej wątpię,
    żeby dało się to upchać do mojego pilota. W każdym razie jest zawsze jakiś
    plan B.

    Pozdrawiam,
    A.

    --