  • Data: 2009-03-06 10:54:18
    Temat: Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:
    > 20ppm zrobi z 13.567187 MHz zakres
    > 13.566915
    > 13.567458
    > czyli rozsadnie piszac
    > 13.5672 MHz

    Ja to wiem, podaję wartość jaka figuruje w nocie aplikacyjnej bo może
    ktoś skojarzy wartość.

    > sampla prosic ? Pytac sie gdzie sprzedaja ?

    Nie mam na tyle czasu, do produkcji to owszem ale potrzebuję odpalić
    prototyp praktycznie na już dlatego szukam lokalnie kilku sztuk.
    Trochę się za późno do tego dobrałem ale nie wiedziałem, że to
    będzie taki problem :/

    > No coz, daj znac co wyjdzie, ale koledzy pare razy pisali ze nic
    > nie wyszlo. Omig nie jest zainteresowany.
    > A podejrzewam ze mogliby cos wyselekcjonowac z normalnej
    > produkcji/odrzutow.
    > Chociaz .. oni w ogole jeszcze jakies kwarce robia ?

    U nie chyba też nic nie wyjdzie bo nie mają takich obudów jak
    potrzebuję. Mam w pilocie bardzo mało miejsca i na powierzchni
    i na wysokości. Najbardziej odpowiadało by mi coś takiego:

    http://www.anglia.com/ndk/datasheets/47.pdf

    Pozdrawiam,
    A.

    --