    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nieśmiertelność w nieludzkim świecie XXI wieku...
    Date: Sat, 18 Feb 2012 03:23:33 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jhk9d1$6c9$...@i...gazeta.pl

    > Na korbkę mam latarkę. Kosztowała 6 złotych, ma 2 LEDki,
    > akumulatorek (latarka świeci także bez kręcenia) a zapłaciłem
    > za nią Skarbonką w Auchan i wziąłem na nią fakturę. Zaś na tej
    > skarbonce pieniądze pojawiły się dzięki kupnie spodni -- po
    > 16.99 za sztukę. :)

    Niestety latarka nie nadaje się na przeróbkę -- wewnątrz jest
    zbyt... Hm... Jakby to określić... Zbyt wąsko specjalizowana.
    [gówniana po prostu] Ale świeci jako latarka dobrze. Na dodatek
    dwie LEDki dają na ścianie nie dwie plamy, ale jedną, tak jakby
    świeciły w jeden ,,punkt'' -- w pewnym sensie niezależnie od
    odległości, bo od pół metra widać jedną plamę, zaś po
    dziesięciu metrach już niewiele widać.

    Na oko daje pół wata. Jako zasilacz raczej nie nadaje się.
    Ale do ćwiczenia palców rąk (w czasie stania w korku
    ulicznym) i jako zwykła latarka bez baterii -- może być. :)

    -=-

    Carrefour sprzedaje za niecała dychę 16 AA lub 16 AAA.
    Alkaliczne AA wg Carrefoura mają 2550 mAh. IMO dużo.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'