  • Data: 2012-02-18 10:49:48
    Temat: Re: Nieśmiertelność w nieludzkim świecie XXI wieku...
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:4f3f73e1$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...

    > A czy kiedykolwiek duży producent robił coś dla Twojego dobra ?! Robi to

    Zależy, co nim nazwać, przerewelacyjny lek przeciwbólowy, który nie niszczy
    żołądka, ale o tym, że jest katastrofalny dla watroby, jeśli choć o cień go
    przedawkować, już się nie wspomina... Proszek, który twoim przyjacielem
    jest, nie kolega ze szkoły, nie żona/mąż, ale proszek/samochód/płyn do mycia
    naczyń, to twój obiekt miłości :P A nawet pani, która jawnie mówi, że
    pilotuje śmigłowiec, wprost ujawnia, że zażywa środek zawierajacy
    pseudoefedrynę... hehm, pseudoefedryna i kierowanie pojazdami
    mechanicznymi... Jest nawet stosowna uwaga (ogólna co do leku, ale
    poczytałem też o właściwościach składników) w ulotce "zachować ostrożność"
    http://www.usp.pl/gripex/upload/gripex.pdf
    Zawarty dekstrometorfan też nie jest taki spoko...
    Ale to jest moje dobro :P
    (A że pani odurzona lekiem wyrżnie w zbocze góry swym śmigłowcem ktory
    przeciez pilotuje, to już insza inszość)

    > wyłącznie dla swojego dobra i swoich akcjonariuszy. Jednocześnie wydaje

    Przecież wiem... :)

    > mnóstwo kasy na przekonanie Cię, że robi to tylko i wyłącznie dla Twojego
    > dobra ;-)

    No, moim dobrem najwyższym nie jest rodzina, dzieci, wspaniali przyjaciele,
    koledzy w pracy, ale jakaś posrana margaryna, gówno warte chipsy, śmiardfony
    z demobilu, które zapraszają (cóż za okazała personifikacja rzeczy martwych
    i wielu z nas kompletnie nieprzydatnych)... TO MOJE DOBRO.

    > To tak jak z tym mlekiem w kartonikach o pojemności 1,1L z wielkim napisem
    > 0,1L GRATIS !!! W żadnym sklepie nie chcieli mi odlać tych darmowych 100mL
    > ;-)

    Chcesz innych pozbawić dobra? :)) Kup se a dostaniesz setkę za darmo :)))
    Kup dziesięć, a cały litr za darmo dostaniesz :-))

    A prawda, jak zwykle, bywa bardziej przyziemna - nie ma nic za darmo.
    Ja w sklepie staram się zwrócić uwagę nie tylko na cenę, ale też, ile jest
    produktu, czasem wybieram produkt droższy, który w ostatecznym rozrachunku,
    relatywnie wychodzi taniej.