  • Data: 2012-02-18 10:53:46
    Temat: Re: Nieśmiertelność w nieludzkim świecie XXI wieku...
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jhnsqp$kad$1@inews.gazeta.pl...

    > "Grzegorz Kurczyk" 4f3f73e1$0$26693$6...@n...neostrada.pl

    > A mały robi?

    Ten, co kocha swoją pracę czystą miłością (co IMHO nie przeczy zarabianiu na
    swojej produkcji), to może zrobi coś także dla mojego, twojego, pana, pani
    dobra...
    Ten, co schrzanienie swego produktu (np. kasku na głowę) uzna za dyshonor,
    bo mentalność mu nie pozwala sprzedać produktu złego, to może ma choc trochę
    na myśli coś więcej, niż tylko wziąć pieniądze za produkt... Ale, czyż nie
    wystarczy drwala zatrudnić do policzenia takich?