  • 11. Data: 2014-10-17 14:06:04
    Temat: Re: Nieśmiertelność Castora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5440f750$0$25084$6...@n...neostrada.pl

    > Ale nastąpiło to dopiero wtedy gdy Castor był zainstalowany?

    Castor to flagowiec Monstera. Nawet teraz potrafi wcisnąć się gdzieś.
    (wczoraj go znów usłyszałem!!!)

    > No właśnie - być może w Monsterze jakieś doinstalowane aplikacje powodowaqły te
    resety...

    Może -- ale Overmax nie restartuje się a inni użytkownicy
    Monstera też narzekali na częste restarty samoistne.
    Ace też nie restartował się, ale że często rozładowywał się do zera...

    > Czyli u Ciebie nie ma żadnego zysku z tej baterii która jest tak chwalona przez
    użytkowników Bestii.

    Jest -- telefon jest ciężki.

    > Ot taki zwykły przeciętniak o pojemności 1800 a nie takie monstrum jak w Monsterze.
    No bo chyba nie powiesz że w z twoim stylem
    > używania telefon z baterią o pojemności 1800 musiałbyś ładować 4 razy dziennie?

    Nie wiem, co by było. Monster jako nawigacja starczy na 5 godzin.

    > No zobaczymy jak się będzie sprawował po tym powrocie do ustawień fabrycznych... W
    odróżnieni od Ciebie widzę w necie zdecydawaną
    > większość użytkowników która chwali ten telefon, i nie sądzę żeby w tym mieli jakiś
    określony cel.

    Chętnie bym Ci sprzedał -- gdyby nie koszt transportu. :)
    Pod jednym względem jest OK -- dualSIM nie sprawia problemów.

    Nawet ktoś pisze, że to telefon porównywalny z SG3.
    HighEnd!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-10-21 04:08:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m1i4g4$up9$...@n...news.atman.pl

    > Zapdejtowałem i zresetowałem.

    Kamerka już zawiesza się inaczej. :) Bywa, że nie ma podglądu
    tego, co jest fotografowane (ale fotki pstrykać można) a bywa,
    że kamerka niby uruchamia się, ale fotek pstrykać nie można.

    -=-

    Nie tylko w Auchan widać niebo -- Lidl (hala, nie parking)
    także pod gwiazdami. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-10-23 16:05:02
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5440f750$0$25084$6...@n...neostrada.pl

    > Castor to flagowiec Monstera. Nawet teraz potrafi wcisnąć się gdzieś.
    > (wczoraj go znów usłyszałem!!!)

    Czyli, był fabrycznie zainstalowany?

    > Może -- ale Overmax nie restartuje się a inni użytkownicy
    > Monstera też narzekali na częste restarty samoistne.
    > Ace też nie restartował się, ale że często rozładowywał się do zera...

    No bo jakby na to nie patrzeć każdy sprzęt jest inny, i każdemu może co
    innego zaszkodzić. Od czasu gdy kupiłem nowy telefon też nie wiem co to
    są zawieszenia, ale nie dam żadnej gwarancji że to się zmieni po
    doinstalowaniu czegoś, albo po aktualizacji systemu. Jedna taka
    aktualizacja już mi schrzaniła parę funkcji, np z trójkolorowej diody
    powiadomień zrobiła się dioda dwukolorowa, zniknęła gdzieś możliwość
    indywidualnego ustawienia głośności dźwięku dla SMSów...

    > Jest -- telefon jest ciężki.

    Ale do walenia po łbie Gołoty, jak to robił nokią jego trener gdy ów
    spanikowany nie chciał wyjść na drugą rundę w pojedynku z Tysonem, i tak
    się nie nada?

    > Nie wiem, co by było. Monster jako nawigacja starczy na 5 godzin.

    Czyli ewidentnie coś jest nie tak z tą baterią. W poprzednim telefonie
    miałem baterię o pojemności 1500, teraz 2000 i wytrzymują w nawigowaniu
    sporo więcej. A może nie chodzi o baterię a sam program do nawigowania,
    może ten Twój pożera zasoby prądu. Z jakim programem testowałeś?

    > Chętnie bym Ci sprzedał -- gdyby nie koszt transportu. :)
    > Pod jednym względem jest OK -- dualSIM nie sprawia problemów.
    >
    > Nawet ktoś pisze, że to telefon porównywalny z SG3.
    > HighEnd!!!

    Akurat teraz to już nie potrzebuję innego telefonu, ale wcześniej bardzo
    chętnie bym bestię kupił, oczywiście za rozsądną cenę...;-)

    No a w czym upatrujesz tej wyższości SG3 nad Bestią, jakąś ułamkową
    większą prędkością działania, którą możana dostrzec tylko na papierze
    czy pastelowym wyświetlaczem?

  • 14. Data: 2014-10-23 23:52:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54490b09$0$12628$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli, był fabrycznie zainstalowany?

    TAK -- CASTOR BYŁ ZAINSTALOWANY FABRYCZNIE JAKO DOMYŚLNY DŹWIĘK.

    Co więcej -- po dezinstalacji jakiejś aplikacji (która usunęła
    któryś katalog) Castor pozostał jako jedyny dźwięk, niemożliwy
    do zmienienia globalnego -- można było co najwyżej pozmieniać
    dzwonki konkretnych numerów telefonicznych. Ponowne zainstalowanie
    tej aplikacji nie dawało możliwości zmiany dźwięku domyślnego.
    (czyli nadal dla dzwoniących był Castor, chyba, że konkretny
    numer otrzymał inny dzwonek)

    resety...

    Teraz trzeba ręcznie co jakiś czas restartować
    cały telefon, aby ten telefon nie zawieszał się.

    Kamerka? Bywa, że zdjęcia pstryka bez podglądu
    a bywa, że na podglądzie jest ostatnie zdjęcie.
    Aby mieć podgląd -- trzeba zrestartować telefon.

    Po aktualizacji przesunięcie ekranu (gdy włączona jest
    kamerka) daje ostatnie zdjęcie. Przed aktualizacją tego
    nie było.

    > No bo jakby na to nie patrzeć każdy sprzęt jest inny, i każdemu może co innego
    zaszkodzić.

    Overmax traci tkliwość ;) na części ekranu, gdy
    akumulator jest mocno rozładowany -- gdy pozostaje 1%. :)
    (problem mały, bo na 1% strach coś robić)

    -=-

    Po instalacji jakiejś aplikacji Monster zaczął mówić ludzkim (na
    dodatek w polskim języku) głosem, pracując jako dziwna zegarynka.
    (co 5 minut bądź co 2 godziny -- różnie, ale ani razu inaczej niż
    w pełnych krotnościach 5 minut) Usunięcie (dezinstalacja) tej
    aplikacji nie rozwiązało problemu.

    Problem rozwiązał restart telefonu.

> [...]
    > diody powiadomień zrobiła się dioda dwukolorowa, zniknęła gdzieś możliwość
    indywidualnego ustawienia głośności dźwięku dla

    Monster ma teraz oba wskaźniki zasięgu GSM w kolorze niebieskim.
    Nie znalazłem możliwości zmiany tego koloru.

    użytkowników Bestii.

    > Ale do walenia po łbie Gołoty, jak to robił nokią jego trener gdy ów spanikowany
    nie chciał wyjść na drugą rundę w pojedynku z
    > Tysonem, i tak się nie nada?

    Nie wiem.

> [...]

    > nawigowaniu sporo więcej. A może nie chodzi o baterię a sam program do nawigowania,
    może ten Twój pożera zasoby prądu. Z jakim

    Nie jest to problem programu. Sam odbiornik GPS pożera energię tak,
    że telefon grzeje się. Aero2 dobija akumulator także skutecznie.

    > Akurat teraz to już nie potrzebuję innego telefonu, ale wcześniej bardzo chętnie
    bym bestię kupił, oczywiście za rozsądną
    > cenę...;-)

    Za ile?

    > No a w czym upatrujesz tej wyższości SG3 nad Bestią, jakąś ułamkową większą
    prędkością działania, którą możana dostrzec tylko na
    > papierze czy pastelowym wyświetlaczem?

    Już pisałem -- Monster sprawia dużo problemów. Jednym
    z tych problemów jest uszkodzenie słuchu -- trwałe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-10-23 23:55:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m24f74$flm$...@n...news.atman.pl

    > Nie tylko w Auchan widać niebo -- Lidl (hala, nie parking)
    > także pod gwiazdami. :)

    Jeśli ktoś nie rozumie -- w halach marketów (Auchan i Lidl)
    łapany jest sygnał satelitów tak dobrze, że ustalana jest
    pozycja.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-10-24 16:10:57
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > tej aplikacji nie dawało możliwości zmiany dźwięku domyślnego.
    > (czyli nadal dla dzwoniących był Castor, chyba, że konkretny

    Cały Android... Ale reset do ustawień fabrycznych powinien chyba sprawę
    załatwić pozytywnie..

> [...]
    >
    > Po aktualizacji przesunięcie ekranu (gdy włączona jest
    > kamerka) daje ostatnie zdjęcie. Przed aktualizacją tego

    To aż tak?, może spróbuj go oddać do serwisu, do naprawy bądź do wymiany
    na nowy.. Ewidentnie ten telefon jest skopany...

    > Overmax traci tkliwość ;) na części ekranu, gdy
    > akumulator jest mocno rozładowany -- gdy pozostaje 1%. :)
    > (problem mały, bo na 1% strach coś robić)

    I ten sprzęt bym zareklamował.. A tak swoja drogą - podobno tak duże
    rozładowywanie baterii jest dla niej szkodliwe.

> [...]
    > (co 5 minut bądź co 2 godziny -- różnie, ale ani razu inaczej niż
    > w pełnych krotnościach 5 minut) Usunięcie (dezinstalacja) tej

    Coś niedobrego się dzieje w tym telefonie... Pytanie tylko wada wrodzona
    czy nabyta. Tak czy owak reklamować. Przecież zapłaciłeś za sprawne
    urządzenie.

    > Monster ma teraz oba wskaźniki zasięgu GSM w kolorze niebieskim.
    > Nie znalazłem możliwości zmiany tego koloru.

    Ustawienia->zarządzanie SIM-> SIM1/2->klik na ten co chcesz
    zmienić->ustaw kolor tła. Ja mogę wybierać miedzy czerwonym, zielonym,
    błękitnym a granatowym.

    > Nie wiem.

    Już nie ma takich telefonów którymi można by tłuc po łbie Gołotę bez
    szkody dla nich. Na takie rzeczy to tylko ta stara dobra Nokia.

    > Nie jest to problem programu. Sam odbiornik GPS pożera energię tak,
    > że telefon grzeje się. Aero2 dobija akumulator także skutecznie.

    Mój telefon latem, za przednia szybą auta, gdy jest włączony GPS, druga
    karta z transferem netowym i Yanosikiem to także się dość mocno grzeje,
    jednak bez strachu mogę wyjechać na co najmniej na cały dzień wiedząc że
    bateria wytrzyma bez doładowywania.

    > Za ile?

    Jedno że sprzęt używany, drugie że po starej znajomości... myślę o cenie
    w połowie tej która zapłaciłeś w sklepie.

    > Już pisałem -- Monster sprawia dużo problemów. Jednym
    > z tych problemów jest uszkodzenie słuchu -- trwałe.

    No ale gdybyśmy wzięli pod uwagę sprawnego Potwora i równie sprawnego
    SG3? Bo nie ulega wątpliwości że z tym twoim obecnym Monsterem jest coś
    grubo nie tak.

  • 17. Data: 2014-10-24 16:14:25
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" m24f74$flm$...@n...news.atman.pl

    > Jeśli ktoś nie rozumie -- w halach marketów (Auchan i Lidl)
    > łapany jest sygnał satelitów tak dobrze, że ustalana jest
    > pozycja.

    No bo w takich budach jak Lidl czy Auchan dach to tylko dwie warstwy
    cienkiej blachy przedzielonych styropianową warstwą. Nioe ma żadnego
    stropu i nic z tych rzeczy które sie znajdują w domu mieszkalnym.

  • 18. Data: 2014-10-24 17:20:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 544a5eb9$0$18093$6...@n...neostrada.pl

    > No bo w takich budach jak Lidl czy Auchan dach to tylko dwie warstwy cienkiej
    blachy przedzielonych styropianową warstwą. Nioe ma
    > żadnego stropu i nic z tych rzeczy które sie znajdują w domu mieszkalnym.

    W bloku,

    N 53°06'48"; E 23°08'38"

    na parterze, mając nad sobą ze 4 kondygnacje a dookoła bloki

    https://www.google.pl/maps/@53.1129603,23.1427238,3a
    ,75y,53.46h,76.86t/data=!3m4!1e1!3m2!1sLMdoJSPHv-Ole
    rcnJy61Fw!2e0?hl=pl

    także bez trudu łapię pozycję. Większą przeszkodą (niż bloki) są gęste chmury.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-10-24 17:44:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 544a5de8$0$12640$6...@n...neostrada.pl

    > Cały Android... Ale reset do ustawień fabrycznych
    > powinien chyba sprawę załatwić pozytywnie..

    Nie mam roota dla mego dobra (co niesie ograniczenia
    funkcjonalności) ale katalog dał się skasować -- i nie
    dał się utworzyć?...

> [...]
    Ewidentnie ten telefon jest skopany...

    > I ten sprzęt bym zareklamował.. A tak swoja drogą - podobno tak duże rozładowywanie

    Podobno murzyni zjadają białe dzieci a czerwone -- smażą przed zjadaniem.
    IMO jest odwrotnie -- pełny rozładunek raz na jakiś czas jest korzystny,
    ale akurat Overmax ładuje swój akumulator zbyt dużym prądem, co nie jest
    korzystne; ja ładuję go teraz tylko via gniazdo USB, aby ładować go prądem
    mniejszym niż uzyskiwany przez gniazdo koncentryczne. Takie ładowanie trwa
    dłużej, ale jest zdrowsze dla akumulatora niż ładowanie szybkie.

> [...]

    > Ustawienia->zarządzanie SIM-> SIM1/2->klik na ten co chcesz zmienić->ustaw kolor
    tła. Ja mogę wybierać miedzy czerwonym, zielonym,

    Bingo/eureka!! Ja też mogę (choć mam inne kolory do dyspozycji) ale w Overmaxie.

    > Już nie ma takich telefonów którymi można by tłuc po łbie Gołotę bez szkody dla
    nich. Na takie rzeczy to tylko ta stara dobra
    > Nokia.

    Już pisałem o podróży z kierownicy rowerowej i rozjechaniu
    kołem po otwartym (klapka akumulatpra odpadła) Monsterze.

    Jednego nie zarzucę Monstetowi -- braku wytrzymałości mechanicznej. :)

> [...]
    transferem netowym i Yanosikiem to także się dość
    > mocno grzeje, jednak bez strachu mogę wyjechać na co najmniej na cały dzień wiedząc

    Więc u mnie -- nie wytrzyma nawet 5 godzin.

    > Jedno że sprzęt używany, drugie że po starej znajomości... myślę o cenie w połowie
    tej która zapłaciłeś w sklepie.

    To nie jesteś zbyt mądry. Czy wykorzystanie Ciebie jest przestępstwem?
    Zapłaciłem ponad 7 stów, obecnie to kosztuje mniej niż 5 stów (jako nowe)
    i za 250 pln bym odsprzedał (gdybym znalazł kupca) z wyrzutami sumienia. :)

    Jak chcesz -- możemy dobić targu. :)
    Wezmę świat na świadka, żem nie winien tej krwi. :)

    prędkością działania, którą możana dostrzec tylko na

    > No ale gdybyśmy wzięli pod uwagę sprawnego Potwora i równie sprawnego SG3? Bo nie
    ulega wątpliwości że z tym twoim obecnym
    > Monsterem jest coś grubo nie tak.

    IMO jest zły nie ten jeden egzemplarz, ale wszystkie te Monstery.

    Jeśli chcesz -- możemy dobić targu. Złota plamka jest od początku, telefon
    nie nosi nadmiarowych oznak używania (nie jest połamany -- a rysy na ekranie
    są efektem ciągania palcem) i sprawia wiele problemów, więc zdrowy człowiek
    (silny) może uzyskać bez trudu wymianę na nowy w ramach gwarancji -- telefon
    był kupiony na przełomie lipca i sierpnia 2013 roku.

    Jako telefon GSM sprawuje się dobrze.
    Jako VoIP -- sprawia różne trudności.
    Jako kamera -- sprawia różne trudności.
    Odbiornik GPS po aktualizacji nie zawiesił się
    ani razu, co nie znaczy, że nie zawiesi się. :)

    Nie jest połamany, ale przewód USB nie nadaje się do używania.
    Za mniej niż 5 pln można czasami kupić śliczne, płaskie, kolorowe
    przewody -- na oko bardzo dobrej jakości. :)

    Ładowanie akumulatora trwa bardzo długo -- raczej trzeba na to zarezerwować całą noc,
    nie 3 godziny.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-10-25 09:51:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Oct 2014 16:14:25 +0200, Trybun napisał(a):
    > No bo w takich budach jak Lidl czy Auchan dach to tylko dwie warstwy
    > cienkiej blachy przedzielonych styropianową warstwą. Nioe ma żadnego
    > stropu i nic z tych rzeczy które sie znajdują w domu mieszkalnym.

    Blacha dobrze ekranuje, w odroznieniu od betonu czy cegly.
    Choc i one sa niezle w tlumieniu GPS.

    No chyba ze chodzi o to ze ta blacha to w niewielkich plytach
    odizolowanych od siebie, w betonie to cala kratownica zbrojenia, a za
    ceglami to styropian i stalowa siatka ...

    J.