    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nieśmiertelność Castora
    Date: Fri, 24 Oct 2014 17:44:37 +0200
    <m1jpt6$pd1$1@node1.news.atman.pl> <m1kcch$lau$1@node2.news.atman.pl>
    <543e5461$0$3157$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1mdi9$le4$1@node2.news.atman.pl>
    <543f9928$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1o7lv$d1p$1@node2.news.atman.pl>
    <5440f750$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1r0nh$e5t$3@node1.news.atman.pl>
    <54490b09$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2btf0$6bc$1@node2.news.atman.pl>
    <544a5de8$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>

    "Trybun" 544a5de8$0$12640$6...@n...neostrada.pl

    > Cały Android... Ale reset do ustawień fabrycznych
    > powinien chyba sprawę załatwić pozytywnie..

    Nie mam roota dla mego dobra (co niesie ograniczenia
    funkcjonalności) ale katalog dał się skasować -- i nie
    dał się utworzyć?...

    > To aż tak?, może spróbuj go oddać do serwisu, do naprawy bądź do wymiany na nowy..
    Ewidentnie ten telefon jest skopany...

    > I ten sprzęt bym zareklamował.. A tak swoja drogą - podobno tak duże rozładowywanie
    baterii jest dla niej szkodliwe.

    Podobno murzyni zjadają białe dzieci a czerwone -- smażą przed zjadaniem.
    IMO jest odwrotnie -- pełny rozładunek raz na jakiś czas jest korzystny,
    ale akurat Overmax ładuje swój akumulator zbyt dużym prądem, co nie jest
    korzystne; ja ładuję go teraz tylko via gniazdo USB, aby ładować go prądem
    mniejszym niż uzyskiwany przez gniazdo koncentryczne. Takie ładowanie trwa
    dłużej, ale jest zdrowsze dla akumulatora niż ładowanie szybkie.

    > Coś niedobrego się dzieje w tym telefonie... Pytanie tylko wada wrodzona czy
    nabyta. Tak czy owak reklamować. Przecież zapłaciłeś
    > za sprawne urządzenie.

    > Ustawienia->zarządzanie SIM-> SIM1/2->klik na ten co chcesz zmienić->ustaw kolor
    tła. Ja mogę wybierać miedzy czerwonym, zielonym,
    > błękitnym a granatowym.

    Bingo/eureka!! Ja też mogę (choć mam inne kolory do dyspozycji) ale w Overmaxie.

    > Już nie ma takich telefonów którymi można by tłuc po łbie Gołotę bez szkody dla
    nich. Na takie rzeczy to tylko ta stara dobra
    > Nokia.

    Już pisałem o podróży z kierownicy rowerowej i rozjechaniu
    kołem po otwartym (klapka akumulatpra odpadła) Monsterze.

    Jednego nie zarzucę Monstetowi -- braku wytrzymałości mechanicznej. :)

    > Mój telefon latem, za przednia szybą auta, gdy jest włączony GPS, druga karta z
    transferem netowym i Yanosikiem to także się dość
    > mocno grzeje, jednak bez strachu mogę wyjechać na co najmniej na cały dzień wiedząc
    że bateria wytrzyma bez doładowywania.

    Więc u mnie -- nie wytrzyma nawet 5 godzin.

    > Jedno że sprzęt używany, drugie że po starej znajomości... myślę o cenie w połowie
    tej która zapłaciłeś w sklepie.

    To nie jesteś zbyt mądry. Czy wykorzystanie Ciebie jest przestępstwem?
    Zapłaciłem ponad 7 stów, obecnie to kosztuje mniej niż 5 stów (jako nowe)
    i za 250 pln bym odsprzedał (gdybym znalazł kupca) z wyrzutami sumienia. :)

    Jak chcesz -- możemy dobić targu. :)
    Wezmę świat na świadka, żem nie winien tej krwi. :)

    prędkością działania, którą możana dostrzec tylko na

    > No ale gdybyśmy wzięli pod uwagę sprawnego Potwora i równie sprawnego SG3? Bo nie
    ulega wątpliwości że z tym twoim obecnym
    > Monsterem jest coś grubo nie tak.

    IMO jest zły nie ten jeden egzemplarz, ale wszystkie te Monstery.

    Jeśli chcesz -- możemy dobić targu. Złota plamka jest od początku, telefon
    nie nosi nadmiarowych oznak używania (nie jest połamany -- a rysy na ekranie
    są efektem ciągania palcem) i sprawia wiele problemów, więc zdrowy człowiek
    (silny) może uzyskać bez trudu wymianę na nowy w ramach gwarancji -- telefon
    był kupiony na przełomie lipca i sierpnia 2013 roku.

    Jako telefon GSM sprawuje się dobrze.
    Jako VoIP -- sprawia różne trudności.
    Jako kamera -- sprawia różne trudności.
    Odbiornik GPS po aktualizacji nie zawiesił się
    ani razu, co nie znaczy, że nie zawiesi się. :)

    Nie jest połamany, ale przewód USB nie nadaje się do używania.
    Za mniej niż 5 pln można czasami kupić śliczne, płaskie, kolorowe
    przewody -- na oko bardzo dobrej jakości. :)

    Ładowanie akumulatora trwa bardzo długo -- raczej trzeba na to zarezerwować całą noc,
    nie 3 godziny.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'