  • 21. Data: 2014-10-25 14:52:57
    Temat: Re: Nieśmiertelność Castora
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 544a5de8$0$12640$6...@n...neostrada.pl

    > Nie mam roota dla mego dobra (co niesie ograniczenia
    > funkcjonalności) ale katalog dał się skasować -- i nie
    > dał się utworzyć?...

    Ale i pewność że się czegoś przypadkiem nie pokićka. Jednak jak widać
    Twój telefon to dość dziwny stwór, skoro bez roota można kasować
    systemowe katalogi..

    > Podobno murzyni zjadają białe dzieci a czerwone -- smażą przed zjadaniem.
    > IMO jest odwrotnie -- pełny rozładunek raz na jakiś czas jest korzystny,
    > ale akurat Overmax ładuje swój akumulator zbyt dużym prądem, co nie jest
    > korzystne; ja ładuję go teraz tylko via gniazdo USB, aby ładować go
    > prądem
    > mniejszym niż uzyskiwany przez gniazdo koncentryczne. Takie ładowanie
    > trwa
    > dłużej, ale jest zdrowsze dla akumulatora niż ładowanie szybkie.

    Wiesz, nie czytam nigdy w instrukcji jak ładować baterię. Od bardzo
    dawna robię tak samo - w nowym telefonie rozładowuje do 10% baterię,
    wyłączam telefon i podłaczam na 12h pod ładowarkę, i znowu rozładowuje
    użytkując do 10% i znowu wyłączony ładuję przez 12h, i później jeszcze
    raz powtarzam całą operację, no a po tym trzykrotnym, specyficznym
    ładowaniu już normalnie użytkuję. I jak na razie nigdy nie miałem powodu
    aby na baterię narzekać. W Monte, tablecie, Alcatelu i Acerze baterie po
    takim ładowaniu sprawują się wręcz wzorowo.

    > Bingo/eureka!! Ja też mogę (choć mam inne kolory do dyspozycji) ale w
    > Overmaxie.

    > Już pisałem o podróży z kierownicy rowerowej i rozjechaniu
    > kołem po otwartym (klapka akumulatpra odpadła) Monsterze.
    >

    > Jednego nie zarzucę Monstetowi -- braku wytrzymałości mechanicznej. :)

    > Więc u mnie -- nie wytrzyma nawet 5 godzin.

    U mnie taka bateria jak w Monsterze jest w 7" Tablecie, ma już prawie 3
    lata a wytrzymuje dłużej niż ta w Bestii. Jednak trzeba wziąć pod uwagą
    że ma tylko jedną kartę SIM.

    > To nie jesteś zbyt mądry. Czy wykorzystanie Ciebie jest przestępstwem?
    > Zapłaciłem ponad 7 stów, obecnie to kosztuje mniej niż 5 stów (jako nowe)
    > i za 250 pln bym odsprzedał (gdybym znalazł kupca) z wyrzutami
    > sumienia. :)
    >
    > Jak chcesz -- możemy dobić targu. :)
    > Wezmę świat na świadka, żem nie winien tej krwi. :)

    Ja z kolei miałem duże opory aby kupować od Ciebie prawie niwy sprzęt z
    połowę jego ceny... Teraz jednak juz nie potrzebuję innego telefonu.

> [...]
    > telefon
    > był kupiony na przełomie lipca i sierpnia 2013 roku.
    >

    > Jako telefon GSM sprawuje się dobrze.
    > Jako VoIP -- sprawia różne trudności.
    > Jako kamera -- sprawia różne trudności.
    > Odbiornik GPS po aktualizacji nie zawiesił się
    > ani razu, co nie znaczy, że nie zawiesi się. :)
    >
    > Nie jest połamany, ale przewód USB nie nadaje się do używania.
    > Za mniej niż 5 pln można czasami kupić śliczne, płaskie, kolorowe
    > przewody -- na oko bardzo dobrej jakości. :)
    >

    > Ładowanie akumulatora trwa bardzo długo -- raczej trzeba na to

    No a skąd wiesz?, skoro choćby samych tylko w recenzjach z AGD EURO RTV
    99% użytkowników wystawia Bestii najwyższą, pozytywną notę...

  • 22. Data: 2014-10-25 14:54:37
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-25 09:51, J.F. pisze:
    > Blacha dobrze ekranuje, w odroznieniu od betonu czy cegly.
    > Choc i one sa niezle w tlumieniu GPS.
    >
    > No chyba ze chodzi o to ze ta blacha to w niewielkich plytach
    > odizolowanych od siebie, w betonie to cala kratownica zbrojenia, a za
    > ceglami to styropian i stalowa siatka ...
    >
    > J.

    W altanie mam na dachu podwójna blachę a sygnał łapię bez trudu, dom z
    żelazobetonowym stropem i dachówką i o sygnale gps mogę zapomnieć....
    Być może jakieś znaczenie mają ściany, w domu cegła w altanie drewno?

  • 23. Data: 2014-10-25 14:55:02
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 544a5eb9$0$18093$6...@n...neostrada.pl

    > W bloku,
    >
    > N 53°06'48"; E 23°08'38"
    >
    > na parterze, mając nad sobą ze 4 kondygnacje a dookoła bloki
    >
    > https://www.google.pl/maps/@53.1129603,23.1427238,3a
    ,75y,53.46h,76.86t/data=!3m4!1e1!3m2!1sLMdoJSPHv-Ole
    rcnJy61Fw!2e0?hl=pl

    > także bez trudu łapię pozycję. Większą przeszkodą (niż bloki) są gęste
    > chmury.

    Blok z tzw wielkiej płyty?

    A tak odbiegając trochę od tematu - telefon pobrał mi pik EPO! Nastąpiło
    to gdy zainstalowałem, uruchomiłem i korzystałem z zaktualizowej
    nawigacji Panorama Firm. I to chyba tak idzie - do pobrania tego pliku
    konieczna jest jakaś aplikacja pośrednia.

  • 24. Data: 2014-10-25 16:17:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 544b9d1d$0$18091$6...@n...neostrada.pl

    noc, nie 3 godziny.

    > No a skąd wiesz?,

    Co skąd wiem?

    > skoro choćby samych tylko w recenzjach z AGD EURO RTV 99% użytkowników wystawia
    Bestii najwyższą, pozytywną notę...

    Cieszy mnie to -- chętniej (i drożej) ode mnie ktoś kupi to coś. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-10-25 16:22:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 544b9d99$0$18091$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > z zaktualizowej nawigacji Panorama Firm. I to chyba tak
    > idzie - do pobrania tego pliku konieczna jest jakaś

    Raczej nie jest. U mnie Overmax pobrał 19 października.

    BTW Overmaxa -- zmarzł ;) biedaczek tak mocno, że zastygł
    (na kilka sekund) w bezruchu... ;) Ekran był zupełnie
    obojętny na ruszanie palcami.

    -=-

    Bloki są z płyty i z cegieł. Stropy są typowe (żelbetonowe) i ściany
    poprzeczne też są żelbetonowe, natomiast wzdłużne są ceglane; działowe
    są ceglane lub inne -- choćby gipsowe.

    Gips zawiera sporo wapnia, a wapń to metal. ;)

    -=-

    Jak na razie -- świeże pliki EPO nie przyspieszają fiksowania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2014-10-25 18:00:40
    Temat: Re: zdechliwosc kutastora
    Od: NISZCZ HIENY KAPITALISTYCZNE   <t...@a...predatory.capitalism.invalid>

    Eneuel wrote:
    > N 53°06'48"; E 23°08'38" http://goo.gl/ZfgfdT

    a w tej piaskownicy uklada swe tele- /dachowki
    /ceglowki /ogryzki /srajfony... ... HA HA HA !

    --
    NISZCZ HIENY KAPITALISTYCZNE!
    https://tr.im/9341c

  • 27. Data: 2014-10-25 22:58:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Oct 2014 14:54:37 +0200, Trybun napisał(a):

    > W altanie mam na dachu podwójna blachę a sygnał łapię bez trudu, dom z
    > żelazobetonowym stropem i dachówką i o sygnale gps mogę zapomnieć....
    > Być może jakieś znaczenie mają ściany, w domu cegła w altanie drewno?

    maja, do ustalenia pozycji najlepsze sa satelity nisko nad horyzontem.
    Ale w miescie horyzont zabudowany, a hala lidla plaska.

    Kiedys pisalem o problemach, ktory zrobil zwykly daszek na stacji
    benzynowej, w dodatku dosc maly i wysoki

    Jakis bezblachowy ten dach nad Lidlem, czy pod dachem falowod sie
    zrobil i doprowadza to, co przez sciany przeniklo ....

    J.

  • 28. Data: 2014-10-26 03:55:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." oz693g1jzy1w.wizh6nvang1h$....@4...net

    > maja, do ustalenia pozycji najlepsze sa satelity nisko nad horyzontem.

    Do najmniejszego błędu poziomego.
    I jest ich najwięcej.

    > Ale w miescie horyzont zabudowany, a hala lidla plaska.

    A jednak ja łapię satelity horyzontalne, będąc na parterze.

    > Jakis bezblachowy ten dach nad Lidlem, czy pod dachem falowod sie
    > zrobil i doprowadza to, co przez sciany przeniklo ....

    Mam program, którzy krzyczy, gdy złapie
    fiksa -- stąd wiem, że i w Auchan,
    i w Lidlu można złapać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2014-10-26 10:54:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Oct 2014 03:55:34 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." oz693g1jzy1w.wizh6nvang1h$....@4...net
    > Do najmniejszego błędu poziomego.
    > I jest ich najwięcej.

    > A jednak ja łapię satelity horyzontalne, będąc na parterze.

    Tak dokladnie to pewnie nie wiesz czy one dokladnie na horyzoncie, czy
    np ponizej 45 stopni. Ty zdaje sie na jakims osiedlu wiezowcow
    mieszkasz - to na parterze powinny byc klopoty. Chyba ze akurat masz
    piekny widok z okna.

    > Mam program, którzy krzyczy, gdy złapie
    > fiksa -- stąd wiem, że i w Auchan, i w Lidlu można złapać.

    Co mnie troche dziwi, ale sprawdze przy okazji..

    J.

  • 30. Data: 2014-10-26 14:50:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1ecep3we4ydxu.1efvnfvqilklp$....@4...net

    > Tak dokladnie to pewnie nie wiesz czy one dokladnie na horyzoncie, czy

    Nie są dokładnie na horyzoncie ale są bliżej horyzontu niz zenitu.
    [czy Prakticki]

    > np ponizej 45 stopni. Ty zdaje sie na jakims osiedlu wiezowcow
    > mieszkasz - to na parterze powinny byc klopoty. Chyba ze akurat
    > masz piekny widok z okna.

    Ładne panienki, ogrody, wodospady?... Nic z tych rzeczy... ;)
    [nie wiedziałem, że satelity są ściągane przez piękne widoki]
    Googlarze pokazują, co mam za oknem.

    > Co mnie troche dziwi, ale sprawdze przy okazji..

    Mam, naprawdę mam. [nie wiem, jak on sprawdzi, że ja mam]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'