  • 1. Data: 2014-10-14 11:03:00
    Temat: Na wesoło - Gadający Tom ;)
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    Nie śmiejcie się, ale dziecko prawie zmusiło mnie do ściągnięcia i
    instalacji aplikacji, którą widziało u koleżanki. My Talking Tom, takie
    androidowe Tamagotchi, zupełnie udane i ładne toto, ale ma jedną
    gigantyczną wadę. Jak się go zamknie, to i tak działa w tle, żeby kotek
    "żył". Ta menda woła co jakiś czas, żeby go nakarmić, czy wysłać do
    sracza, a co gorsza, zużywa baterię w potwornym tempie. Odkąd to
    zainstalowałem, bateria w nocy spada mi o 20%, a wcześniej było tego
    może z 5%. Muszę codziennie ładować telefon.
    Nie znacie może jakiejś alternatywy dla tej zabawki, albo sposobu, żeby
    wyłączyć działanie w tle i pozostawić jedynie zabawę po włączeniu
    aplikacji? Niech będzie, jakie jest, tylko jak to zamykam, to niech
    przestanie zupełnie działać.
    Z góry dzięki za propozycje i nie śmiejcie się za głośno :D

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 2. Data: 2014-10-14 11:11:39
    Temat: Re: Na wesoło - Gadający Tom ;)
    Od: Paweł <b...@s...pl>

    Hej,
    U mnie zadziałało:
    Menedżer Aplikacji ->My Talking Tom -> Odptaszkowanie "Pokazuj
    Powiadomienia"
    PS.
    Mina Toma po kilkudniowej abstynencji toaletowej - bezcenna...
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2014-10-14 11:17:31
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-14 11:11, Paweł pisze:
    > Hej,
    > U mnie zadziałało:
    > Menedżer Aplikacji ->My Talking Tom -> Odptaszkowanie "Pokazuj
    > Powiadomienia"

    Ale czy to nie sprawi jedynie, że on nie będzie pokazywał powiadomień,
    chociaż mimo tego nadal działa w tle? Nie wiem, jak to sprawdzić, żeby
    była pewność, że działa lub nie.

    > PS.
    > Mina Toma po kilkudniowej abstynencji toaletowej - bezcenna...

    Miny w ogóle robi niezłe ;). Wczoraj się śmiałem, jak rano w łóżku leżał
    i jednocześnie podskakiwał, bo mu się chciało sikać ;)

  • 4. Data: 2014-10-14 13:05:56
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Miny w ogóle robi niezłe ;). Wczoraj się śmiałem, jak rano w łóżku leżał i
    > jednocześnie podskakiwał, bo mu się chciało sikać ;)

    Przecież w Menager aplikacji można też zamknąć (zakończyć) aplikację tak jak
    to się robi na PC

  • 5. Data: 2014-10-14 20:05:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 14 października 2014 11:03:00 UTC+2 użytkownik GAD Zombie napisał:
    > Jak się go zamknie, to i tak działa w tle, żeby kotek

    Zgrenifikuj go

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oa
    sisfeng.greenify&hl=pl

  • 6. Data: 2014-10-15 09:00:19
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> Wrote in message:
> [...]
    > może z 5%. Muszę codziennie ładować telefon.
    > Nie znacie może jakiejś alternatywy dla tej zabawki
    [Ciach]

    Może Pou? Ale nie wiem, jak traktuje baterię.

    --
    Jacek Midura

  • 7. Data: 2014-10-15 10:49:07
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-15 09:00, Jacek Midura pisze:
    > [Ciach]
    >
    > Może Pou? Ale nie wiem, jak traktuje baterię.

    Jak porównać wygląd Pou z Tomem, to żadne dziecko nie zgodzi się już na
    oddanie Toma ;)

  • 8. Data: 2014-10-15 10:51:19
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-14 13:05, rageofhonor pisze:

    > Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież w Menager aplikacji można też zamknąć (zakończyć) aplikację tak
    > jak to się robi na PC

    Spróbowałem wczoraj i teraz aplikacja jest niby nieaktywna, ale widzę,
    że bateria leci w dół w tym samym tempie :/. Jeszcze się poprzyglądam.
    Czy to możliwe, żeby to coś robiło nadal, chociaż nawet Wakelock
    Detector pokazuje, że aplikacja jest nieaktywna?

  • 9. Data: 2014-10-15 11:47:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "GAD Zombie" m1lci7$doo$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > poprzyglądam. Czy to możliwe, żeby to coś robiło nadal, chociaż nawet Wakelock
    Detector pokazuje, że aplikacja jest nieaktywna?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gs
    amlabs.bbm&hl=pl

    To pokazuje, jaki program ile bierze.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-10-15 12:25:42
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    > bateria leci w dół w tym samym tempie :/. Jeszcze się poprzyglądam. Czy to
    > możliwe, żeby to coś robiło nadal, chociaż nawet Wakelock Detector

    Ja usunałem aplikację bo mój antywirus mówił że aplikacja zawiera Trojana:
    android.ads.domob
    Możliwe że ten trojan coś miesza z baterią.
    Czy próbowałeś aplikację: Pou? Też trzeba to karmić, myć, leczyć i posyłać
    spać. Zawiera też gry.
    Trzeba też zamykać aplikację w opisany sposó bo jak nie to będzie stworek o
    sobie przypomiał jak będzie głodny czy chory lub brudny.