    Date: Fri, 24 Oct 2014 16:10:57 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nieśmiertelność Castora
    <m1jpt6$pd1$1@node1.news.atman.pl> <m1kcch$lau$1@node2.news.atman.pl>
    <543e5461$0$3157$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1mdi9$le4$1@node2.news.atman.pl>
    <543f9928$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1o7lv$d1p$1@node2.news.atman.pl>
    <5440f750$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1r0nh$e5t$3@node1.news.atman.pl>
    <54490b09$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2btf0$6bc$1@node2.news.atman.pl>

    > "Trybun" 54490b09$0$12628$6...@n...neostrada.pl

    > TAK -- CASTOR BYŁ ZAINSTALOWANY FABRYCZNIE JAKO DOMYŚLNY DŹWIĘK.
    >
    > Co więcej -- po dezinstalacji jakiejś aplikacji (która usunęła
    > któryś katalog) Castor pozostał jako jedyny dźwięk, niemożliwy
    > do zmienienia globalnego -- można było co najwyżej pozmieniać
    > dzwonki konkretnych numerów telefonicznych. Ponowne zainstalowanie
    > tej aplikacji nie dawało możliwości zmiany dźwięku domyślnego.
    > (czyli nadal dla dzwoniących był Castor, chyba, że konkretny
    > numer otrzymał inny dzwonek)

    Cały Android... Ale reset do ustawień fabrycznych powinien chyba sprawę
    załatwić pozytywnie..

    > Teraz trzeba ręcznie co jakiś czas restartować
    > cały telefon, aby ten telefon nie zawieszał się.
    >

    > Kamerka? Bywa, że zdjęcia pstryka bez podglądu
    > a bywa, że na podglądzie jest ostatnie zdjęcie.
    > Aby mieć podgląd -- trzeba zrestartować telefon.
    >
    > Po aktualizacji przesunięcie ekranu (gdy włączona jest
    > kamerka) daje ostatnie zdjęcie. Przed aktualizacją tego
    > nie było.

    To aż tak?, może spróbuj go oddać do serwisu, do naprawy bądź do wymiany
    na nowy.. Ewidentnie ten telefon jest skopany...

    > Overmax traci tkliwość ;) na części ekranu, gdy
    > akumulator jest mocno rozładowany -- gdy pozostaje 1%. :)
    > (problem mały, bo na 1% strach coś robić)

    I ten sprzęt bym zareklamował.. A tak swoja drogą - podobno tak duże
    rozładowywanie baterii jest dla niej szkodliwe.

    > -=-
    >
    > Po instalacji jakiejś aplikacji Monster zaczął mówić ludzkim (na
    > dodatek w polskim języku) głosem, pracując jako dziwna zegarynka.
    > (co 5 minut bądź co 2 godziny -- różnie, ale ani razu inaczej niż
    > w pełnych krotnościach 5 minut) Usunięcie (dezinstalacja) tej
    > aplikacji nie rozwiązało problemu.
    >
    > Problem rozwiązał restart telefonu.

    Coś niedobrego się dzieje w tym telefonie... Pytanie tylko wada wrodzona
    czy nabyta. Tak czy owak reklamować. Przecież zapłaciłeś za sprawne
    urządzenie.

    > Monster ma teraz oba wskaźniki zasięgu GSM w kolorze niebieskim.
    > Nie znalazłem możliwości zmiany tego koloru.

    Ustawienia->zarządzanie SIM-> SIM1/2->klik na ten co chcesz
    zmienić->ustaw kolor tła. Ja mogę wybierać miedzy czerwonym, zielonym,
    błękitnym a granatowym.

    > Nie wiem.

    Już nie ma takich telefonów którymi można by tłuc po łbie Gołotę bez
    szkody dla nich. Na takie rzeczy to tylko ta stara dobra Nokia.

    > Nie jest to problem programu. Sam odbiornik GPS pożera energię tak,
    > że telefon grzeje się. Aero2 dobija akumulator także skutecznie.

    Mój telefon latem, za przednia szybą auta, gdy jest włączony GPS, druga
    karta z transferem netowym i Yanosikiem to także się dość mocno grzeje,
    jednak bez strachu mogę wyjechać na co najmniej na cały dzień wiedząc że
    bateria wytrzyma bez doładowywania.

    > Za ile?

    Jedno że sprzęt używany, drugie że po starej znajomości... myślę o cenie
    w połowie tej która zapłaciłeś w sklepie.

    > Już pisałem -- Monster sprawia dużo problemów. Jednym
    > z tych problemów jest uszkodzenie słuchu -- trwałe.

    No ale gdybyśmy wzięli pod uwagę sprawnego Potwora i równie sprawnego
    SG3? Bo nie ulega wątpliwości że z tym twoim obecnym Monsterem jest coś
    grubo nie tak.