    Date: Thu, 23 Oct 2014 16:05:02 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nieśmiertelność Castora

    > "Trybun" 5440f750$0$25084$6...@n...neostrada.pl

    > Castor to flagowiec Monstera. Nawet teraz potrafi wcisnąć się gdzieś.
    > (wczoraj go znów usłyszałem!!!)

    Czyli, był fabrycznie zainstalowany?

    > Może -- ale Overmax nie restartuje się a inni użytkownicy
    > Monstera też narzekali na częste restarty samoistne.
    > Ace też nie restartował się, ale że często rozładowywał się do zera...

    No bo jakby na to nie patrzeć każdy sprzęt jest inny, i każdemu może co
    innego zaszkodzić. Od czasu gdy kupiłem nowy telefon też nie wiem co to
    są zawieszenia, ale nie dam żadnej gwarancji że to się zmieni po
    doinstalowaniu czegoś, albo po aktualizacji systemu. Jedna taka
    aktualizacja już mi schrzaniła parę funkcji, np z trójkolorowej diody
    powiadomień zrobiła się dioda dwukolorowa, zniknęła gdzieś możliwość
    indywidualnego ustawienia głośności dźwięku dla SMSów...

    > Jest -- telefon jest ciężki.

    Ale do walenia po łbie Gołoty, jak to robił nokią jego trener gdy ów
    spanikowany nie chciał wyjść na drugą rundę w pojedynku z Tysonem, i tak
    się nie nada?

    > Nie wiem, co by było. Monster jako nawigacja starczy na 5 godzin.

    Czyli ewidentnie coś jest nie tak z tą baterią. W poprzednim telefonie
    miałem baterię o pojemności 1500, teraz 2000 i wytrzymują w nawigowaniu
    sporo więcej. A może nie chodzi o baterię a sam program do nawigowania,
    może ten Twój pożera zasoby prądu. Z jakim programem testowałeś?

    > Chętnie bym Ci sprzedał -- gdyby nie koszt transportu. :)
    > Pod jednym względem jest OK -- dualSIM nie sprawia problemów.
    >
    > Nawet ktoś pisze, że to telefon porównywalny z SG3.
    > HighEnd!!!

    Akurat teraz to już nie potrzebuję innego telefonu, ale wcześniej bardzo
    chętnie bym bestię kupił, oczywiście za rozsądną cenę...;-)

    No a w czym upatrujesz tej wyższości SG3 nad Bestią, jakąś ułamkową
    większą prędkością działania, którą możana dostrzec tylko na papierze
    czy pastelowym wyświetlaczem?