  • Data: 2014-01-29 17:55:01
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-29 17:47, jerzu pisze:

    > No co ty? Na 100% tam wszyscy kombinowali. Wiesz, Polak już tak ma w
    > genach, nic tylko kręcić i kombinować. "Jak cię złapią za rękę, to mów
    > że to nie Twoja."

    Niewątpliwie masz rację. Nie wątpię, że masz w tym duże doświadczenie.
    Jak jednak mam inne zdanie - jak już pisałem wcześniej, jest grupa
    kombinatorów-cwaniaków, którzy obecny system postępowania mandatowego
    wykorzystują by uniknąć konsekwencji własnych dokonań, a normalny
    człowiek w razie czego ma możliwość wyjaśnienia błędu, gdyby się trafił.
    Zmiany maja na celu ograniczenie możliwości kombinacji cwaniakom, a nie
    ograniczenie możliwości wyjaśnienia błędu normalnemu człowiekowi.