  • Data: 2014-01-29 18:32:45
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-29 18:23, jerzu pisze:

    > Muszę się odnosić do całej Twojej wypowiedzi? Jest taki obowiązek?

    Zasadniczo jeżeli zaprzeczasz temu co napisałem, to powinieneś to
    zacytować. Szczególnie, że wyrywanie części z kontekstu nie jest czymś
    sensownym w dyskusji.

    > Tak wynika z doniesień prasowych. Na ich podstawie wysnuwam pewne
    > wnioski, może mylne, może nie. Pożyjemy, zobaczymy.

    Z doniesień prasowych wiele nie wynika. Tutaj śmiem twierdzić
    większość nawet tego dokładnie nie przeczytała, że o próbie
    ustalenia jak wygląda to na co się autor rewelacji powoływał
    nawet nie wspomnę.

    > Jakbyś nie wiedział, to to był cytat. Zapomniałem o cudzysłowach, ale
    > Twoja inteligencja powinna to wyłapać.

    Nie próbuj się tłumaczyć - cytat z "Dnia Świra" (chyba) to ja znam, ale
    zdecydowanie nie taki był wydźwięk tego co napisałeś i później
    poprawiłeś kolejną nieprzemyślaną wypowiedzią.