    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
    Date: Sun, 12 Sep 2010 02:54:00 +0200

    W dniu 12.09.2010 01:40, MoRan Gandziajewicz pisze:
    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zapomniałeś dodać ważną informację, że punkty kupuje się za realne
    > pieniądze:
    > 1,22PLN = 8 punktów
    > 3,66PLN = 25 punktów
    To tak dużo? Powiedziałbym, ze nawet śmiesznie mało. Zwłaszcza, że jest
    jeszcze temat "potrzebuję punktów" - o ile nie potrzebujesz odpowiedzi
    "teraz, natychmiast" tylko możesz poczekać ten jeden dzień aż ktoś
    przekaże punkty.

    Na koncie do którego pamiętam dane mam ~80 punktów - natrollowane w
    jakiś tydzień przez odpisywanie w tematach o uC.

    > do tego dochodzą wpływy z reklam i darmowa robota "moderatorów" (każdy
    > musi zapieprzać co najmniej godzinę dziennie).
    > Własciciel elektrody robi niezły biznesik śmiejąc się w kułak z klientów
    > swojego "portalu".
    Czemu śmiejąc się w kułak? Pewnie jest zadowolony z biznesu, ale to
    chyba naturalne, że biznes ma przynosić zysk? A z forami jest jak z
    opensource - ktoś poświęca swój czas wolny, żeby pomóc innym - to źle?

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/points.php
    6.74 zwrot pierwsze 20MB w miesiącu gratis
    więc z tą opłatą za pobieranie nie jest tak źle.

    > Buhaha! Zamiast odpowiedzi dostaje się tam najczęściej stek obelg, wśród
    > których "lamer" od niejakiego -RoMana- jest najłagodniejszą.

    Z 2 tematów, które założyłem w obu dostałem rzeczowe odpowiedzi, mimo,
    że w obu przypadkach nie miałem zielonego pojęcia o co chodzi a
    googlanie nie przynosiło odpowiedzi. W jednym z nich pomoc uzyskałem
    właśnie od użyszkodnika "RoMan". Więc myślę, że to był problem z Twoimi
    pytaniami a nie RoManem. Może powinieneś uaktualnić swoją ksywę na
    "MoRon"? ;)

    Michoo