eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawoRe: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-16 13:14:45
    Temat: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: Poldek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil/Endurorider.pl wrote:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:540c95ea$0$26855$65785112@news.neostrada.pl...

    > OIDP to do 2013 (?) roku KAŻDY samochód ma być zrobiony tak aby dało się
    > samodzielnie wymienić żarówkę bez konieczności bycia praktykującym
    > ginekologiem-modelarzem.

    Każdy nowy samochód sprzedawany na terenie UE.
    Nie trzeba przerabiać tych, które już jeżdżą i są tak skonstruowane, że
    do wymiany żarówki potrzebny jest warsztat wyposażony w specjalistyczny
    sprzęt i oprogramowanie.

    Parę lat temu w jednej z popularnych sieci sklepów motoryzacyjnych przy
    których są też stacje obsługi kupiłem radio samochodowe + głośniki i
    zamówiłem od razu montaż w aucie. Auto było stare, brak gotowych kostek,
    czy czegoś tam, więc montaż radia i głośników zajął ok. 1,5 godziny. Na
    stanowisku obok stało nówka sztuka auto zachodniej marki, w którym
    mechanicy próbowali wymienić żarówkę świateł mijania z przodu. Jak
    przyjechałem, to oni już nad tym pracowali. Jak odjeżdżałem z
    zamontowanym radiem i głośnikami, to oni nadal pracowali nad wymianą
    żarówki :-)