eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-17 08:34:19
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-09-16, o godz. 17:56:25
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    > Rozpoczęła, tylko nie u nas.
    > Świat nie kończy się za granicami naszego grajdoła, więc warto
    > zawczasu wyciągnąć wnioski.

    Jakoś staram się wyciągać wnioski na podstawie faktów a nie na
    podstawie "jedna pani drugiej pani". Niestety negatywny PR przypomina
    mi sytuację gdy McDonalds wchodził do Polski. Z jednej strony PR firmy
    jacy to oni są fajni - z drugiej teksty o tym jak się tam goni
    pracowników choć wtedy nie używano nazwy mobing. Tylko że ja z sytuacji
    pracownika fast food-ów w USA (obecnie wielkie protesty i demonstrację o
    płacę minimalną) nie wyciągam wniosków o pracownikach fast food-ów w
    Polsce.

    Tak naprawdę jak to działa to zobaczymy jak to ruszy i przejdzie
    pierwszy szczyt przedświąteczny. Wtedy będzie można mówić o faktach.
    Teraz to tylko gdybanie.

    Zdrówko