eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawoRe: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-16 17:56:25
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:20140916084717.7f031c14@babcia-workstat
    ion...

> [...]
    > i skupie owoców. O dziwo wszędzie tam wymagano szybkiej i wydajnej
    > pracy. I nie jest to stanie z batem tylko kontrola. Bo niestety brak
    > kontroli szybko skutkuje tym że pracownik zamiast pracować opierdziela
    > się przy byle pretekście.
    >
    > Teraz nie muszę zasuwać fizycznie. Dzięki temu że taka praca mi nie
    > odpowiadała to się po prostu uczyłem. Pracując przy okazji. I teraz to
    > ja zatrudniam ludzi. I powiedz mi np. jak są mobingowani fizyczni
    > których zatrudniam np. do przygotowywania instalacji. Albo żona
    > zatrudniająca pracowników na zmywaku czy obieraku?

    Mobbing nie jest regułą, dlatego da się normalnie pracować fizycznie, w
    normalnym tempie, a nie przez cały czas "na wczoraj".
    Za to regułą jest mobbing w Amazonie, dlatego za tą samą kasę (albo nawet
    trochę większą) nie ma sensu tam się pchać.

    > Poza tym śmieszy mnie to że piszesz o mobingu w przypadku lokalizacji
    > która jeszcze nie rozpoczęła działalności.

    Rozpoczęła, tylko nie u nas.
    Świat nie kończy się za granicami naszego grajdoła, więc warto zawczasu
    wyciągnąć wnioski.