eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-17 16:20:03
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    >Nie wg mnie, tylko wg tych co go doświadczyli.
    >Jest dość zorganizowany:
    >http://www.hotmoney.pl/nabiezaco/Chcesz-pracowac-w-
    Amazonie-Musisz-to-przeczytac-s32630

    znaczy co - ze kilometry do przejscia, czy ze skaner piszczy ?

    >Ale może to ich wybór?
    >Nie każdy musi chcieć się spinać każdej minuty na krwiopijcę.....

    No, jak masz kilka maszyn i akord to ich wybor,
    jak masz tasme to wszyscy musza pracowac rowno.
    Jak na akordziste musi czekac reszta pracownikow albo maszyna droga i
    za malo zarabia, to i on uslyszy "poszukaj sobie innej pracy".

    O masz, konkurencja na rynku pracy
    http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,135228,16653031,
    Za_kare___miesiac_bez_urlopu__w_nagrode___puszka_Coc
    a_Coli_.html

    J.