  • 311. Data: 2014-09-11 20:24:24
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:265891826.20140911194033@pik-net.pl.invalid...

    > Się myli.

    > Na którym akumulatorze już?

    Na drugim.

  • 312. Data: 2014-09-11 20:48:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    Thursday, September 11, 2014, 8:24:24 PM, you wrote:

    > Na drugim.

    Cóż... Pierwszy akumulator w moim samochodzie wytrzymał 9 lat. Drugi
    (Centra+) od początku był felerny i po 2 latach skończył żywot.
    Trzeci, najtańszy w sklepie, ma już 5 lat i nie wykazuje objawów
    zmęczenia.

    Zmierz jednak sam to napięcie ładowania i zmień serwis.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 313. Data: 2014-09-11 21:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To o wynajem chodziło, czy o zakup?

    Zrozumiałem, ze o wynajem.
    Za 3000 zł to chyba nigdzie nie mozna kupić mieszkania...
    Chyba ze mtr...

  • 314. Data: 2014-09-12 02:58:54
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 11 Sep 2014 03:59:52 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    >Pewnie zalezy od miejsca.
    >W warszawie pewnie tez około 2 wynajem mieszkania (moze troche mniej),

    Tylko ze ja pisalem o 3 tysiacach dolarow miesiecznie, a nie zlotych

    >natomiast w USA słyszałem ze w Detroit mozna tanio chatę kupic :)))

    Za dolara. Ale potem tzreba tam mieszkac

    A.L.

  • 315. Data: 2014-09-12 09:05:09
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > To o wynajem chodziło, czy o zakup?

    Wynajem

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 316. Data: 2014-09-12 09:20:53
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-09-11, o godz. 14:38:19
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zalezy co kto umie i jakie ma szczescie w zyciu.
    > Amazon wlasnie rekrutuje do pracy w Polsce - zarobki beda ~2000
    > brutto, czyli ok 1400 na reke.

    W materiałach prasowych Amazon pisze o 2400-2500 brutto czyli 1730-1800
    netto plus pakiecie socjalnym: ubezpieczeniu na życie, opiece
    medycznej, dotowanych posiłkach (obiad za złotówkę) i dowozie do pracy.

    Jak na pensję dla pracownika fizycznego bez kwalifikacji to nie są złe
    warunki

    Zdrówko

  • 317. Data: 2014-09-12 09:23:05
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-09-11, o godz. 15:29:42
    "Ergie" <e...@s...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A IBM w Katowicach od roku szuka ludzi za ponad 5000 brutto i znaleźć
    > nie może.

    Czyli za około 3500PLN na rękę. Jeśli to ma być inżynier mający pewien
    zakres wiedzy to nie dziwię się że nie znajdują.

    Zdrówko

  • 318. Data: 2014-09-12 10:32:16
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?ar??????????????????????????????????
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > U?ytkownik "A.L." <a...@a...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie pal?.
    ktore to C5? W tym starym z 2006tego wystarczy wyjąc aku.... :-)

  • 319. Data: 2014-09-12 10:35:50
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > U?ytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie,to jest wada podobno we wszystkich C5 serii II. Taka jest opinia
    > serwisu.

    > Serwis twierdzi, ?e trzeba z tym ?y?. Ju? 7 lat nim je?d??.

    napraw poza serwisem. Nie trzeba z tym zyć. Franek z byle warsztatu
    elektrycznego weźmie za to 50 zł, jak przyjedziesz w garniturze to ew.
    100zł. Wiem bo robiłem.... :-)

  • 320. Data: 2014-09-12 10:42:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał w wiadomości grup
    ion...

    > Czyli za około 3500PLN na rękę. Jeśli to ma być inżynier mający pewien
    > zakres wiedzy to nie dziwię się że nie znajdują.

    Ci co maja jakąś wiedzę i doświadczenie dostają więcej. Pisałem o pensji dla
    zielonego bezpośrednio po studiach.

    Oczywiście jak na Katowice nie jest to rewelacja, a w Krakowie i Wrocławiu
    można dostać więcej (o Warszawie nawet nie wspominam), ale jakby nie patrzeć
    to ok. dwie średnie krajowe. Jak samo kończyłem studia techniczne lat temu
    naście to jako pierwszą pensję dobrze było jak się średnią dostało, a na
    politechnice krążył dowcip o dwóch absolwentach pracującym i niepracującym:

    - co mówi pracujący absolwent politechniki do niepracującego?
    - frytki z ketchupem czy bez

    Pozdrawiam
    Ergie