eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingNielimitowane renderowanie detaliRe: Nielimitowane renderowanie detali
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Nielimitowane renderowanie detali
    Date: Fri, 18 Oct 2013 00:35:06 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <l3ponm$dfl$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l3p6ti$qfo$1@node1.news.atman.pl> <l3p8hp$s6t$1@node1.news.atman.pl>
    <l3pbkk$vea$1@node1.news.atman.pl> <l3pcsa$n4q$1@node2.news.atman.pl>
    <l3pdmu$1sh$1@node1.news.atman.pl> <l3pfhd$pkd$1@node2.news.atman.pl>
    <l3pg6n$4ko$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-68-230.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1382049334 13813 89.76.68.230 (17 Oct 2013 22:35:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Oct 2013 22:35:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <l3pg6n$4ko$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:204606
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-17 22:09, Borneq pisze:
    > Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:l3pfhd$pkd$1@node2.news.atman.pl...
    >> W internetach próbowali rozgryźć to, przewija się
    >> pomysł z powrotem do raytrackingu. Zamiast rysować
    >> trójkąty, każdy piksel sprzwdza, na kogo wpadnie.
    >>
    >> Bardo teoretycznie możemy mieć logarytmiczną zależność
    >> czasu od liczby obiektów na scenie.
    >
    > Raytracking jest chyba bardzo czasochłonny nawet przy małej ilości
    > obiektów. A w jaki sposób udaje się sprawdzać prawie że tylko logarytm
    > obiektów?


    To nawet nie miał być pełny Raytracking. W przypadku,
    gdy rozdzielczość już tak bardzo nie zwiększamy, a chcemy
    zwiększyć liczbę obiektów, przy w miarę szybkim algorytmie
    znajdowania kolizji punkt(trójkąt) - promień i b.wielu
    obiektach może to się zacząć opłacać.

    Algorytm... Coś z okolic k-d tree albo R-tree.
    To była luźna sugestia, nie wiem, czy jest to robialne
    rozsądnie dla takiego zastosowania:)

    Może fir wie? ;)

    pzdr
    bartekltg


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: