  • 21. Data: 2009-08-19 13:21:02
    Temat: Re: Niech jej gwiazdka pomyślności nigdy nie zagaśnie
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Racja, a z zamieszczeniem czegokolwiek tu powinienem zaczekać do czasu,
    > kiedy uda się wyeliminować przetworniki A/C z cyfrowych rejestratorów
    > przestrzeni z injekcją trójwymiarowej bazy źródłowej do dwuwymiarowej bazy
    > wynikowej.

    Jaki jest wiec sens podzialu na 2 grupy?

  • 22. Data: 2009-08-19 13:25:35
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    John Smith napisal:
    > GRUPA NA KTÓRĄ Marcin NAPISAŁ JEST GRUPĄ CYFROWĄ, ODPOWIEDNIEJSZA DO
    > ŚWIĘTOWANIA JUBILEUSZU JEST GRUPA PL.REC.FOTO

    Cyfre to masz dopiero za przetwornikiem. Matryca jest ANALOGOWA.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 23. Data: 2009-08-19 13:27:57
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Quent napisal:
    > taaa no z takim podejsciem to potem archiwum wyglada jak wyglada :-/

    No i w czym problem? To jest grupa dyskusyjna, a nie posiedzenie
    komitetu tworzenia encyklopedii.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 24. Data: 2009-08-19 13:30:41
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > Jaki jest wiec sens podzialu na 2 grupy?

    Waśnie etniczne?

  • 25. Data: 2009-08-19 13:48:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Quent pisze:

    > taaa no z takim podejsciem to potem archiwum wyglada jak wyglada :-/

    ...głównie dzięki niekończącym się przepychankom i mądrościom tutejszego
    dyżurnego głupka. OT-y przy tym to pikuś.
    Żeby znikły takie posty, byłoby już pięknie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 26. Data: 2009-08-19 14:08:24
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jacek_P:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Planck's_constant

  • 27. Data: 2009-08-19 14:12:30
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Mateusz Ludwin napisal:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Planck's_constant

    Ale na tej zasadzie, to srebrowa tez - jako dyskretna - jest
    cyfrowa ;) Czyli powinszowania z okazji 170-lecia sa na miejscu :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 28. Data: 2009-08-19 14:52:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 14:38:02 +0200, Quent napisał(a):

    > Sorry ze nie cytuje w calosci ale chcialem tylko dodac, ze kazda grupa ma
    > jakis opis czy tam inny regulamin i ogolnie warto sie do niego stosowac.
    > Filtruje to troche rodzaj informacji, dyskusji itp.
    >
    > Autor tego watku raczej powinien byl go zamiescic na pl.rec.foto

    Temat pasuje i tam, i tu. W końcu fotografia jest fotografią niezależnie od
    medium i sprzętu.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 29. Data: 2009-08-19 15:31:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-19 13:12:36 +0200, John Smith <u...@e...net> said:

    > Chciałem pomóc, ale widzę że dziś masz zły dzień, pomimo jubileuszu.
    > Jak już dużymi literami nie rozumiesz, to nic nie poradzę.

    Ile to tu razy czytałem, że fotografia to fotografia, nie ważne medium,
    ważne zdjęcie.
    A tu proszę, wyszło szydło z worka.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2009-08-20 04:59:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ile to tu razy czytałem, że fotografia to fotografia, nie ważne medium,
    > ważne zdjęcie. A tu proszę, wyszło szydło z worka.

    W koncu zrobili odbitki ;)