  • 11. Data: 2009-08-19 10:31:51
    Temat: Re: Niech jej gwiazdka pomyślności nigdy nie zagaśnie
    Od: John Smith <u...@e...net>

    FD napisał(a):

    > to tylko sposób rejestracji....
    > fotografia jest fotografia - i koniec
    > nie wazne czy oparta na srebrze czy na bicie

    No to dużymi literami:
    GRUPA NA KTÓRĄ Marcin NAPISAŁ JEST GRUPĄ CYFROWĄ, ODPOWIEDNIEJSZA DO
    ŚWIĘTOWANIA JUBILEUSZU JEST GRUPA PL.REC.FOTO

    --
    Mirek

  • 12. Data: 2009-08-19 10:53:30
    Od: FD <f...@o...pl>

    John Smith pisze:
    > No to dużymi literami:
    > GRUPA NA KTÓRĄ Marcin NAPISAŁ JEST GRUPĄ CYFROWĄ, ODPOWIEDNIEJSZA DO
    > ŚWIĘTOWANIA JUBILEUSZU JEST GRUPA PL.REC.FOTO

    zdejmij klapki z oczu bo masz strasznie wąskie horyzonty

    a drzec ryja to se mozesz na forum onetu

    EOT

  • 13. Data: 2009-08-19 10:54:01
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    > No to dużymi literami:
    > GRUPA NA KTÓRĄ Marcin NAPISAŁ JEST GRUPĄ CYFROWĄ, ODPOWIEDNIEJSZA DO
    > ŚWIĘTOWANIA JUBILEUSZU JEST GRUPA PL.REC.FOTO

    Zgadza sie - to swieto fotografii wiec NTG :)

  • 14. Data: 2009-08-19 11:12:36
    Od: John Smith <u...@e...net>

    FD napisał(a):
    > zdejmij klapki z oczu bo masz strasznie wąskie horyzonty

    Chciałem pomóc, ale widzę że dziś masz zły dzień, pomimo jubileuszu.
    Jak już dużymi literami nie rozumiesz, to nic nie poradzę.

    --
    Mirek

  • 15. Data: 2009-08-19 11:45:31
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    >
    > Zgadza sie - to swieto fotografii wiec NTG :)

    Na to może wyglądać, niestety.
    Ale chodzi o to, żeby te minusy nie przysłoniły nam plusów.

  • 16. Data: 2009-08-19 11:56:45
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Chciałem pomóc, ale widzę że dziś masz zły dzień, pomimo jubileuszu.
    > Jak już dużymi literami nie rozumiesz, to nic nie poradzę.

    Koledzy, cieszmy się i radujmy, a nie kłóćmy.
    A póki co, mówimy o Fotografii cyfrowej, czy o np. cyfrografii krzemowej?
    Grupa ma w nazwie foto, co jako skrót od "Fotografia", sugeruje obrazy
    tworzone światłem. Nie ważne, czy na liściu sałaty, czy na krzemowej
    matrycy.
    Fotografia jest zjawiskiem, w dużym stopniu niezależnym od narzędzi, którymi
    Ją tworzymy.
    Za jakiś czas może matrycę zastąpią biorejestratory. Tak jak srebro zastąpił
    krzem. Jak wspomniałem, można stworzyć i utrwalić obraz na liściu sałaty. I
    to też będzie Fotografia.
    Można za Jej pomocą pokazać piękno,brzydotę, radość, smutek, zbrodnię,
    świętość, nagrodę i karę. A jakiekolwiek zaszufladkowanie, szczególnie na
    podstawie tak prostej cechy jaką jest narzędzie które wykorzystano, może
    prowadzić tylko do jednego - do nudy.
    I chyba tego Jej życzę - aby nie była nudna. Bo to gwarantuje Jej trwanie i
    wagę dla nas wszystkich - zarówno w galeriach jak i rodzinnych albumach.

  • 17. Data: 2009-08-19 12:38:02
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Koledzy, cieszmy się i radujmy, a nie kłóćmy.

    Sorry ze nie cytuje w calosci ale chcialem tylko dodac, ze kazda grupa ma
    jakis opis czy tam inny regulamin i ogolnie warto sie do niego stosowac.
    Filtruje to troche rodzaj informacji, dyskusji itp.

    Autor tego watku raczej powinien byl go zamiescic na pl.rec.foto

    Pozdr.

  • 18. Data: 2009-08-19 12:45:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Quent pisze:

> [...]
    > Filtruje to troche rodzaj informacji, dyskusji itp.
    >
    > Autor tego watku raczej powinien byl go zamiescic na pl.rec.foto

    Normalnie, jakbym siedział w biurze rachunkowym... zarubryczkujmy świat!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 19. Data: 2009-08-19 12:58:26
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Normalnie, jakbym siedział w biurze rachunkowym... zarubryczkujmy świat!

    taaa no z takim podejsciem to potem archiwum wyglada jak wyglada :-/

  • 20. Data: 2009-08-19 13:16:37
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Filtruje to troche rodzaj informacji, dyskusji itp.
    >
    > Autor tego watku raczej powinien byl go zamiescic na pl.rec.foto

    Racja, a z zamieszczeniem czegokolwiek tu powinienem zaczekać do czasu,
    kiedy uda się wyeliminować przetworniki A/C z cyfrowych rejestratorów
    przestrzeni z injekcją trójwymiarowej bazy źródłowej do dwuwymiarowej bazy
    wynikowej.